PrinsWilhem Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Barnslig og barnslig, jeg bare provoserer, og dere biter på så det synger etter. Penger er alt her i verden jo.. "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Alle er fattige, jeg er rik og konge. Jeg har penger, derfor er jeg et bedre menneske enn de fleste. Screw everybody, im king. x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by rairai Barnslig og barnslig, jeg bare provoserer, og dere biter på så det synger etter. Penger er alt her i verden jo.. beit jeg kanskje på? jeg og Black.Pearl syntes dette er en helt utrolig dårlig diskusjon, på lik linje med barne hage barn om hvem sin pappa som er sterkest. Jeg sier nok en gang at det er het på tryne å diskutere rikdom på ett bilforum. og du trenger dessuten ikke å ha penger for å ha en bra bil og fet bil. Leste seinest i VACN blade om en VW Derby og hvor mye det prosjektet som var dritfett og nesten ett lavbudsjett prosjekt med minimalt med penger, hadde utviklet seg til å bli en bane bil som dro ganske mye og var utrolig fet, hadde det ikke vært for Copyright osv så skulle jeg ha postet bilde her. Penger er ikke alt i verden RaiRai. Kontakter og det at du kan mekke din egenbil og utrette noe med dine egne hender, det kan få deg lengre enn en liten bunke av pappas penger! Øyvind H, du ser ut som en skikkelig Konge og, er du medlem av den Norske Kongefamilien eller?;) Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Bare ved att du svarer sånn som du gjør så har du jo biti på.. klemzy "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 husker hvorfor jeg sluttet å være på det forumet her nå, bare helt latterlige diskusjoner og til dere som sier dere driter i hvor mye penger fokene her har, hvorfor kan dere ikke bare slutte å svare på postene da? så gidder ikke de å si no mer, da blir det ikke no mer av den latterlige diskusjonen :rolleyes: R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by rairai Jeg kjører bil selv til 470.000 hvis du må vite. Og jeg har hus til rundt 2mill. Og ja, da må det sies att jeg syns jeg er litt bedre enn dere. Men kan gått ta bilen til pappa og jeg. Men er ikke noen jaguer her gitt. Om jenter liker meg eller penga min er vel det samme bare hu er hot og fin i kroppen.. Du som henger på strøket kan vel fortelle oss litt om fæle damer kan du ikke? Jeg har ikke dratt inn advokater, var en eller annen som sa vi gjorde det.. pinky love. hellothere Du må være den mest hjærne døde apa på hele forumet... er det mulig å bli mere skada i hodet... løse middler skal ikke drikkes din apakatt.... foresten hva står gh, for dær det står location ? GAY HILL ? Din jæla klovn....... VI DRITER I PENGA DINE DIN JÆLA KLYSE !!!!! 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Sorry as, men dette er barnehage, slutt å mas om det pengepisset a! Ok penger er ikke alt, men vær så snill å ikke kom å si at man ikke er lykkeligere med en supra elr skyline elr ferrari or whatever i garasjen enn en volvo 240 :D hehe Og hvem faen var det som startet å krangle her? hvem er det som lager ett nr av rosa skjorter som forresten ingen av oss hadde på oss? hvem er det som disser bilene våres som jeg ikke skjønner hvorfor er en grunn til å mase over. Har kjøpt crx'en min for 100% mine egne penger og kjører helr den enn en pick up til 180 000kr as. RDL seriøst vet ikke hva som er galt as?!? Du som begynner det her! Ingen av oss her som gidder å mase om at vi bor der vi bor, vi liker å kjøre bil som de fleste her på forumet og er fornøyd med bilene våre, så slutt å mas om at vi bor i åsen og fordi vi gjør det så er vi tjukke i hue!!! Stikker å kjører en tur i pappas bil jeg noen som vil være med :D hahah tragisk !!!!! steng denne tragiske diskusjonen seriøst!! Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Vet ikke hvilken jeg hadde valgt jeg RDL lol :D http://forum.club-honda.org/vbgarage.php?do=view&id=474 Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg