audifanatic Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Camryfellow Blir det etter profil å skjønne mopper på treffet? Skjønner at folk kommer til å ruse motorene sine, men hvis det blir mopper, helst ikke la de stå å gå hele tia og rus. Slitsomt i lengden. det gjelder vel kanskje for deg med Torshov potte? La folk få lov til å gjøre hva de vil. Hvis noen vil ruse med moped, la de gjøre det, men de behøver jo ikke akkurat å forvente respekt av meg ;) Men en ting jeg personlig ikke vil ha på slike streetmeet er fyll og faenskap. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 nei.. fyll og faen = knuste øl flasker som = punkteringer.. som gjør alle forbanna. hehe 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Er jo rikti at jeg liker å gi lyd fra meg, hovesaklig grunnen til at den er der. Men selv hvor små de tankene er, klarer de alltid å vare no inni helvete lenge. For meg pleier det å holde med å klippe gresset en gang annenhver uke. Men men for all del man er vel stolt av det man har. Jeg kan sikkert ordne et par ørepropper til baklomma. - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg kommer hvis snøen ikke kommer først. Møter opp på IKEA klokka åtte. Mange som kommer dit først? Har ikke peiling på hvor Ingerstrand er..... Flere som skal kjøre fra Drammen? Kolonne herfra også? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Blir det noe av dette treffet eller? Lite action og dårlig respons her syntes jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 klart det blir no av :) var en tur på ingierstrand istad, passe stor plass og ikke en eneste bil der :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Klart det blir noe av!! hvorfor tro noe annet.. =) 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Budskapet er vel for lengst ute og sprer seg - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Er d noen som ikke skal??;) http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Fridjow Er d noen som ikke skal??;) Regner med at du vil ha kartleser så du finner fram til Ingierstrand? sombrero ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Mange som skal møte opp på Ikea eller.?? Hadde vært fett med kolonne... - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 hvilken Ikea? skal møte rakriste og forhåpentligvis mange andre på Ikea på Furusteh rett før treffet, blir vel en liten kolonne til streetmeet. eneste problemet mitt nå er at bilen skal på opprettings jobb den dagen så den kan ikke benyttes, også veit jeg ikke hvor lenge jeg kommer til å befinne meg inne på Norges Varemesse og gnukke og gni på en Mustang, skal selvfølgelig ta med kamera og ta litt bilder inne på messe hallen. (er sånn innkjøring og oppstilling for Autofil messa! Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Var snakk om Ikea på slependen tror jeg...Veit ikke helt hvor mange som skal dit men...Blir omvei for meg å dra dit, men det er jo fett med kolonne.. Hva har skjedd med bilen din?? - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Subsuki Regner med at du vil ha kartleser så du finner fram til Ingierstrand? sombrero Seff, hjelmen din ligger i setet å venter :D http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Det er treff på Smart club råde også, bare så det er sagt. Kanskje noen vil ha med seg 2 treff ? :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=53265 Mvh Veronica & Ottesen 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg