Gå til innhold

streetmeet på ingerstrand den 30.10!

Ranger emnet

solrud

Anbefalte innlegg

Originally posted by Camryfellow

Blir det etter profil å skjønne mopper på treffet?

Skjønner at folk kommer til å ruse motorene sine, men hvis det blir mopper, helst ikke la de stå å gå hele tia og rus. Slitsomt i lengden.

det gjelder vel kanskje for deg med Torshov potte? La folk få lov til å gjøre hva de vil. Hvis noen vil ruse med moped, la de gjøre det, men de behøver jo ikke akkurat å forvente respekt av meg ;)

Men en ting jeg personlig ikke vil ha på slike streetmeet er fyll og faenskap.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo rikti at jeg liker å gi lyd fra meg, hovesaklig grunnen til at den er der. Men selv hvor små de tankene er, klarer de alltid å vare no inni helvete lenge. For meg pleier det å holde med å klippe gresset en gang annenhver uke. Men men for all del man er vel stolt av det man har. Jeg kan sikkert ordne et par ørepropper til baklomma.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken Ikea? skal møte rakriste og forhåpentligvis mange andre på Ikea på Furusteh rett før treffet, blir vel en liten kolonne til streetmeet. eneste problemet mitt nå er at bilen skal på opprettings jobb den dagen så den kan ikke benyttes, også veit jeg ikke hvor lenge jeg kommer til å befinne meg inne på Norges Varemesse og gnukke og gni på en Mustang, skal selvfølgelig ta med kamera og ta litt bilder inne på messe hallen. (er sånn innkjøring og oppstilling for Autofil messa!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er treff på Smart club råde også, bare så det er sagt. Kanskje noen vil ha med seg 2 treff ? :D

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=53265

Mvh Veronica & Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår