bmw-styling Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Gidder ikke lese hele tråden. Når går båten? helpme Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Som allerede nevnt flere ganger, oppmøte på slependen klokka 20.00 (Furuset kolonnen kommer til Slependen dvs de må møte før). Så er vel avreise mot Ingierstrand 20.30-21.00? Fridjow jeg vil nok ligge i speilet ditt, da slependen til Ingierstrand blir trøblete for robothjernen min. - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Camryfellow Som allerede nevnt flere ganger, oppmøte på slependen klokka 20.00 (Furuset kolonnen kommer til Slependen dvs de må møte før). Så er vel avreise mot Ingierstrand 20.30-21.00? Fridjow jeg vil nok ligge i speilet ditt, da slependen til Ingierstrand blir trøblete for robothjernen min. God den!! Til dere som kommer sør fra, det er to veier og komme seg dit på, dere holder mot høyre når veien deler seg etter at dere har kommet ut av nordby tunnelen å passert tusenfryd. Rett etter at veien deler seg og dere har holdt høyre felt,(rett før ringnes tunnelen) holder dere venstre å kjører rett frem igjennom runkjøringen. Altså ikke igjennom tunnelen. Da kommer dere til et kryss hvor dere tar til høyre, dere befinner dere nå på gamle mossevei, (mange gode historier begynner ifra der dere står:D ) Følg veien helt til det står ingierstrand til venstre. rett etter motorsenteret. Etter det er de bar å følge veien så kommer dere rett på. Rute 2: Følg mosseveien, mot slutten før innsnevringen ved fiskevollen svinger dere av mot holmlia, venstre i første rundkjøring, rett frem over neste. følg veien til det står ingierstrand til høyre. Rute 1 ville vært mitt valg;) Dere som kjører direkte nordfra, følg mosseveien ifra sentrum, sving av første til høyre etter at d blir to felt, (mot holmlia) hold høyre i rundkjøringen. følg veien til d står ingerstrand mot høyre. HUSKHUSK: Fotoboks på mosseveien begge retninger imelllom fiskevollen og sentrum. http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Brenna_Racing Var snakk om Ikea på slependen tror jeg...Veit ikke helt hvor mange som skal dit men...Blir omvei for meg å dra dit, men det er jo fett med kolonne.. Hva har skjedd med bilen din?? Min bil? Jeg har bulket også fikk jeg tilbud om å rette skaden hos en kompis av brutter`n, så det skal fixes i helga, er ikke store arbeidet, men det tar tid og jeg veit ikke helt eksakt hvilken dag han skal ta den på. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Ufattelig synd at jeg ikke kan være med denne gange. :/ Jeg var jo en stor pådriver for denne helgen. Også blir "følget" mitt til valdres syk. Slik at jeg MÅ ta det denne helgen. Huff. Slikt er så ergelig. Men en god ting fikk jeg ut av det da :) Men den trenger jeg ikke å nevne her. Men uansett. Dere får kose dere på Ingerstrand. Har desverre hørt at mange folk "tilhørende" oslo og omegn reiser til Streetmeet østfold, nermere bestemt Smart Club Råde samme kvelden. Utrolig dårlig planlegging :/ Men lykke til og håper ikke politiet kommer. Ikke det at jeg ser noen grunn til at de skulle komme. Pass på for villtlivet. Det er masse liv i skogen i det omr. Masse elg, rådyr, rev, harer osv. De er ikke så enkle å få øye på i disse "mørketider". God tur og lykke til med kolonnekjøringa. Det kan jo være fett for de som ikke kjenner veien. Og håper noen har vett til å filme noe av dette her. Huff huff og atter huff. Har såååååå lyst til å være med :/ Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Så bli med da!! MEn er det mange som dropper ingerstrand på lørdag til fordel for treff på råde???? får da ikke håpe det!!! 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by solrud Så bli med da!! MEn er det mange som dropper ingerstrand på lørdag til fordel for treff på råde???? får da ikke håpe det!!! Ikke hørt om noen. Ikke hørt om d heller forøvrig. Dette lå vel uansett på bordet først. http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Ingierstrand lå på bordet først ja, er så utrolig dumt når alle andre absolutt skal arrangere slike treff samtidig, kunne vell gått an for enkelte ivrige sjeler å heller ventet litt! Blir jo mye mere kult når man er skikkelig mange sammen! Håper for alldel at folk ikke begynner å svikte, men jeg kommer uansett med full bil, viste seg at biloppretteren skal drikke i hele helga, så da blir det bil til streetmeet:D Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Dere får kjøre fra treff til treff da vettu......;) Er ikke så enkelt å treffe "riktige" dager....alltid noe annet som skjer. Hadde vært koselig å se noen nye ansikter da ! Mvh Ottesen 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jeg er med vet du !! Møter opp på IKEA Slependen ti på åtte assman SOFA assman hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 KOnge.. jo fler, jo kulere og bedre.. skrur som en galning for og få alt i orden før lørdag.. de siste sakene kommer vel på lørdag, på dagen.. hehe.. håper jeg.. men er det bare og finne det varmeste tøyet man har.. hehe.. :P 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 har jææææææææævlig lyst til å komme, men rekker ikke kolonnen, hvis dere da ikke møter 21.00 i stedet og drar rundt 21.30:D plz plz plz:rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 kolonne er jo klokken 8 da.. fra slependen.. men på ingerstrand er klokken 2100. 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Er det kolonne fra Ingierstrand? Nå datt jeg litt ut her. correct med if im wrong;) Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sifpilsen Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by audifanatic Er det kolonne fra Ingierstrand? Nå datt jeg litt ut her. correct med if im wrong;) Først kollonne for de som ikke finner fram selv. TIL Ingierstrand. Så treff. Muligens kolonne etterpå? x-'91 Mazda Mx5 1.6 x-'81 Golf 1 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg