Camryfellow Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Nå virka det som om det ble en del forvirring. -Kolonne fra Ikea Furuset til Ikea Slependen klokka 19.00 (For de som ikke kan veien) -Felles kolonne fra Slependen til Ingerstrand klokka 20.00 -Så braker det vel løs på Ingerstrand klokka 21.00 for hele bunchen - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Så første kolonne møter på Furuset (19 tida) -> Så drar vi videre til Slependen (20 tida) -> Derifra møter vi kolonne 2 og kjører videre mot Ingerstrand (etter å ha møtt kolonne 2) Høres veldig, veldig bra ut :) I så fall, regn med kaklekjerra mi og meg på mitt første street-meet :D THUMPS UP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Jeg kan møte på furuset og lede noen hvertfall da jeg kom på at det er vel ikke gunstig om alle som ikke kan veien til Slependen møter uten ha noen til å lede - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Når kommer du til Furuset? Klokkeslett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Camryfellow -Kolonne fra Ikea Furuset til Ikea Slependen klokka 19.00 Kommer vel en kvart på da tenker jeg - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Viktig å huske for oss fattigluser at bompenger trengs flere ganger. For meg som skal fra Lillestrøm må gjennom bommen tre ganger. Husk bompenger! - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 tenkt ejeg skulle få slengt på en tur kansje med hiluxen... vet ikke helt hvor sundt deter å bare kjøre med rwd ettersom jeg mangler no deler til front diffen. men vi satser på at det går bra?.... Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Dere er klar over at IKEA stenger klokka 20.00 i dag? Blir nok mye biler å dårlig plass der. Alle handleglade er på vei ut når vi kommer. Kanskje vi bør avtale et møtested der borte så vi finner hverandre? Jeg foreslår helt i enden av parkeringen (mot Oslo). Blink med lysene hvis dere ser en bortkommen blå MX5 da:op Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Jonaldo Blink med lysene hvis dere ser en bortkommen blå MX5 da:op Melder meg i klubben. Blink vilt hvis dere ser en bortkommen mørkblå e-klass med runde lykter, hihi :D Kanskje "Camfryfellow" kan poste bilde av bilen sin så vi får sporet han opp? Kanskje skiltnr. eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Endret siden bildene: Litt renere, emblemfri grill, svart panser. Bare se etter den snaxne rusten. Bilde: tråden med bilde mitt på siden - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Det blir konge i kveld!! Alle må seff komme... eg kjem vel på sleppenden til 20 trur jeg.. har ikke fått meg bil enda. * Lofferacer : kommer du så kan jeg jo se p¨å bilen din. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 sitter bare og venter på at kl blir 19 så jeg kan dra ned på ikea furuset og joine folk derfra snakkes folkens EDIT: jeg kan oxo veien... men vi møtes på furuset kl 19 og blir vel der litt før vi reiser til ikea slepend? MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Zuuuuuuupert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Tar det ikke en ca. 20 min fra bommen rakriste? Da har man jo tid til å slappe av på furuset først. [edit]: men jeg skal sikre meg å være på slependen i tide. Jeg kan veien ut av bommen igjen andre veien og så husker ikke jeg mer. - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 jo sånn ca.. så om vi møtes kl 19, så drar vi avgårde ca 1930 til ikea slepend? om det er ok for andre som kommer dit.. må jo kjøre samlet ellers er det vil ikke noe kult MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg