Gå til innhold

streetmeet på ingerstrand den 30.10!

Ranger emnet


solrud

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy faen så kjipt treff :D hehe var jo ikke lys på parkeringen og var ikke mange fete biler der, eneste som egentlig skilte seg skikkelig ut var den bilen med anlegget.... Skal det være treff der senere så må det være lyst ute! og var et helvete å finne frem, hehe endte opp på tusenfryd først vi :D men men....blir vel bedre til våren igjen, nå er det bare å ta på vinterhjul :( sees neste år igjen :D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jævlig kjipt for de som ikke kan veien når de som KAN veien kjører fort og forsvinner i trafikken. Og da står de uvitende igjen bak og lurer på hvor faen alle har blitt av...!!!!

 

Ble litt kaldt etterhvert, hadde kanskje ikke på meg riktige klær...

Også manglet vi "litt" lys, som nevnt, på Ingerstrand.. (Cred's til Tape-R som ga folket litt lys med lyskasterne fra "High-lux'en" en gang i blant :D Og blendet meg kraftig en gang i blant også :ass)

Jeg stakk hvertfall av etter 20-minutters tid med 3 andre biler... Ble for døvt og for lite sosialt på Ingerstrand!

 

PS. Hvem sin Kleemann SLK (K23) var det? Den var i sånn klassisk SLK blå. Skjønte ikke hvor andre (de jeg EGENTLIG hang etter) plutselig ble av så jeg bare hang etter en kolonne med en rød & en blå Mazda MX5, en SLK og en hvit Honda Civic...

 

Digga btw. den varebil MTM S6'en :D Den dro :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

blackpearl. du kan følge meg! vi kan møtes på CB så kan du kjøre etter meg om du vil.. Send meg mld på 971 69 113!

 

Takker meget, men jeg klarte meg :)

Hadde vært der i August med klassen en gang, men da husket jeg ikke at det var Ingerstrand vi hadde vært på. Hadde funnet fram uten problemer bare jeg husket det... :)

Men navigasjonssystem til bil skal ønskes/handles til (i) Muslim-Jul etter Ramadan :D:D

Takker for kvelden iaffal, synd vi ikke fikk sperret inn bøgiser senere, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

 

PS. Hvem sin Kleemann SLK (K23) var det? Den var i sånn klassisk SLK blå. Skjønte ikke hvor andre (de jeg EGENTLIG hang etter) plutselig ble av så jeg bare hang etter en kolonne med en rød & en blå Mazda MX5, en SLK og en hvit Honda Civic...

 

Digga btw. den varebil MTM S6'en :D Den dro :eek: [/b]

 

Kleemann SLK'en tilhører en fra Hamar som heter Gaute :cool:

 

 

fjell01.jpg

Freude am Fahren

 

00 BMW 320D ///M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår