Gå til innhold

streetmeet på ingerstrand den 30.10!

Ranger emnet


solrud

Anbefalte innlegg

Håper dette er siste gang det blir arrangert treff på Ingierstrand på denne tiden av året. Liten P-plass, men nok til de få som møtte opp. Mørkt og veldig lite sosialt..... Fikk mer ut av den snaue timen vi var på IKEA enn selve treffet. Hadde det ikke vært for de få som mister hodet på hvert treff så hadde det ikke vært noe problem å holdt oss på IKEA. Skjønner at enkelte er redd for politiet, men det er bare å bruke hodet;)

 

Kolonna fra Slependen ble jo også rimelig latterlig. Ikke mange som skjønner hva en kolonne er? Jeg hang meg på Hamar-gutta, prøvde å legge meg bak en annen MX5 som desverre ikke tilhørte "kolonna" vår og endte bak en hvit Civic og Celica. Uten de foran meg hadde jeg aldri tenkt på å svinge av over broen til Ingierstrand. Thanks:D

 

Det var sikkert mye fint å se på treffet, men kjipt å være avhengig av lommelykt for å få med seg noe. Så endel fine damer der da.....

Jeg dro rimelig tidlig, men var langt fra den første.

 

Kan ikke noen av dere som tok bilder legge ut noen?

 

*Kult å treffe gjengen fra Hamar.

*Du med den røde MX5'en: Lykke til med turboprosjektet.

*Håper du som hadde krasjet MX6'en får den på veien snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke skjønne hvorfor vi skulle først ut til Slependen, så tilbake til Ingerstrand? Var jo bare MAJOR omvei da! Hadde vært bedre hvis noen kunne guidet folka fra vær sin side av byen bort dit, det er i alle fall min mening.

Men treffet var mørkt, dårlig opplyst (bortsett fra da Robert lyste opp med Hilux :) )

Var full plass når jeg kom, men etter 1 time var 60% borte omtrent.. For min del fikk jeg møtt mange kjente, og håper det blir flere treff utover, selvom det kanskje blir kaldt pga vinter etc.

 

:)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

*Kult å treffe gjengen fra Hamar.

*Du med den røde MX5'en: Lykke til med turboprosjektet.

*Håper du som hadde krasjet MX6'en får den på veien snart!

 

Artig å treffe nye folk ja! Jeg hadde plutselig flatt bakhjul da vi svingte ut på motorveien fra IKEA på Slependen så det ble "sykkelhjul" og korteste veien hjem på meg :(

 

Men det helt store gikk vi visst ikke glipp av skjønner jeg...:rolleyes:

Freude am Fahren

 

00 BMW 320D ///M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by K-E

 

Artig å treffe nye folk ja! Jeg hadde plutselig flatt bakhjul da vi svingte ut på motorveien fra IKEA på Slependen så det ble "sykkelhjul" og korteste veien hjem på meg :(

 

Men det helt store gikk vi visst ikke glipp av skjønner jeg...:rolleyes:

 

Kjipt. Nei, var ikke det største du gikk glipp av akkurat.... Man får prøve å dra igang noe større senere. Som er litt mer planlagt.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei... Dette var ikke akkurat brak suksess...

Det som er kjipt for tiden nå, er at det blir VELDIG mørkt!!

 

+ at det var ikke store plassen der, selv om det var en stor parkerings plass på toppen der oppe...

 

men til våren igjen blir det bedre, bedre vær, varmere, lysere...

 

jaja, shit skjer...

 

men til våren blir dt treff igjen!

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solrud

Nei nei... Dette var ikke akkurat brak suksess...

Det som er kjipt for tiden nå, er at det blir VELDIG mørkt!!

 

+ at det var ikke store plassen der, selv om det var en stor parkerings plass på toppen der oppe...

 

men til våren igjen blir det bedre, bedre vær, varmere, lysere...

 

jaja, shit skjer...

 

men til våren blir dt treff igjen!

 

Jeje. Får prøve å dra igang et vintertreff eller 15 også da. Hva kjørte du?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte en mørk golf 3 gti.. hadde bagsje luka oppe litt.. hadde grønt og rødt neon bak der.. bed basserene, vet ikke om du så den jeg..

 

hva kjørte du?

tenkte du nytt vintertreff?

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solrud

kjørte en mørk golf 3 gti.. hadde bagsje luka oppe litt.. hadde grønt og rødt neon bak der.. bed basserene, vet ikke om du så den jeg..

 

hva kjørte du?

tenkte du nytt vintertreff?

 

Mulig. Kjører burgunder E36 320i som signaturen min sier..

En annen tråd her om treff ved skedsmohallen.. Les der!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Håper dette er siste gang det blir arrangert treff på Ingierstrand på denne tiden av året. Liten P-plass, men nok til de få som møtte opp. Mørkt og veldig lite sosialt..... Fikk mer ut av den snaue timen vi var på IKEA enn selve treffet. Hadde det ikke vært for de få som mister hodet på hvert treff så hadde det ikke vært noe problem å holdt oss på IKEA. Skjønner at enkelte er redd for politiet, men det er bare å bruke hodet;)

 

Kolonna fra Slependen ble jo også rimelig latterlig. Ikke mange som skjønner hva en kolonne er? Jeg hang meg på Hamar-gutta, prøvde å legge meg bak en annen MX5 som desverre ikke tilhørte "kolonna" vår og endte bak en hvit Civic og Celica. Uten de foran meg hadde jeg aldri tenkt på å svinge av over broen til Ingierstrand. Thanks:D

 

Det var sikkert mye fint å se på treffet, men kjipt å være avhengig av lommelykt for å få med seg noe. Så endel fine damer der da.....

Jeg dro rimelig tidlig, men var langt fra den første.

 

Kan ikke noen av dere som tok bilder legge ut noen?

 

*Kult å treffe gjengen fra Hamar.

*Du med den røde MX5'en: Lykke til med turboprosjektet.

*Håper du som hadde krasjet MX6'en får den på veien snart!

Kolonna ble jo bare oppløst sagt men sikkert, når alle andre la seg ut i venstre felte og dro på hang jeg meg bare på. Sånn tror jeg mange andre tekte også.

 

Sannsynligvis kommer ikke MX6'en til Thomas på veien før til våren. Han har drøm om å lage proskjekt bil av den den og tror han kommer til å gjøre det nå. Får bare håpe bilen ikke ble ramme skeiv, selvom den ble 25 cm kortere...

 

BTW. Oppi høyre hjørne av p-plassen var det en vei opptil en p-plass til som var MINST like stor...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke skjønne hvorfor vi skulle først ut til Slependen, så tilbake til Ingerstrand? Var jo bare MAJOR omvei da! Hadde vært bedre hvis noen kunne guidet folka fra vær sin side av byen bort dit, det er i alle fall min mening.

Men treffet var mørkt, dårlig opplyst (bortsett fra da Robert lyste opp med Hilux :) )

Var full plass når jeg kom, men etter 1 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=time&v=56">time</a> var 60% borte omtrent.. For min del fikk jeg møtt mange kjente, og håper det blir flere treff utover, selvom det kanskje blir kaldt pga vinter etc.

 

:)

 

Var ikke lett å finne fram til Ikea slependen Rage? He He ;)

 

Personlig så syntes jeg selv at "kolonne" kjøringen var artig. mye råkjøring og noen få stygge forbikjøringer, men jeg tror ikke ingierstrand er egnet som møte plass for oss bilforumet.net brukere, er jo så lite.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

 

Var ikke lett å finne fram til Ikea slependen Rage? He He ;)

 

Personlig så syntes jeg selv at "kolonne" kjøringen var artig. mye råkjøring og noen få stygge forbikjøringer, men jeg tror ikke ingierstrand er egnet som møte plass for oss bilforumet.net brukere, er jo så lite.

 

Vakke noe problem, men når noen personer ikke gidder å sleppe deg inn i avkjøringsfeltet blir det værre. Derfor jeg ikke kom meg inn med en gang...

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Jeg veit, er jo ingen grunn til å lage farlige situasjoner heller, vi kom jo fram alle sammen. Var ddu igjen på ingierstrand lenge ell?

 

Møtte Eye Candy, så stakk jeg hjem.. klokka ble vel litt over 2200 tenker jeg.. Du stakk vel til shell du?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår