p10 Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 I dag skulle jeg faktisk ønske at Norge var et strengt islamsk-fundamentalistisk land hvor simple tyver risikerte å bli steinet, eller å få hånda kappet av!! Etter min mening ville det vært en veldig human og muligens en litt for mild straff for de satans nedsnødde avvikerene som brøt seg inn i bilen min og stjal HELE stereoanlegget mitt natt til igår! Skulle ønske politiet faktisk hadde brydd seg mer om slike forbrytelser slik at de helvettes rasshøla hadde blitt tatt!! Skulle ønske de havna i fengsel og ble "dama" til en overopphissa australneger på 2,50 som penetrerte alle kroppsåpningene deres hver morgen og kveld samt to ganger før middag!!!! Måtte de BRENNE i helvette! Håper de glir på hålka i vinter og ramler og stikker en tommel i øyet og en tommel i ræva!!!! Takk for oppmerksomheten!!! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 :mad: Du får finne frem noe velegnet sportsutstyr les: Balltre, golfkølle, og ta å gjøre et besøk hos de imbesile avvikerene en mørk kveld, hvis du finner ut hvem de er... Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 fy faen det var kjipt! har heldigvis aldri hatt innbrudd i bilen(e) her jeg bor. er heldigvis et veldig rolig og stille strøk. men joda, finn ut hvem det er, så tar du balltre og drar på en høflighets visitt :D vær glad dem ikke tok hele bilen med det samme dem var igang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Det er JÆVLI kjipt.. jeg har hatt 3 inbrudd på et år i forden... så her nytter det ikke ha annet enn det mest råtne greiene i, ellers er det borte igjen med en gang. Utrolig surt, håper du har forsikra greiene da.... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by p10 I dag skulle jeg faktisk ønske at Norge var et strengt islamsk-fundamentalistisk land hvor simple tyver risikerte å bli steinet, eller å få hånda kappet av!! Føler med deg på den der.. (har hatt 3 innbrudd i samme bilen over en tidsperiode på 1 år..) og et par inbrudd på noen andre biler.. (tok hintet til slutt, og skrapte bilen.. *Hehehe*) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by p10 Skulle ønske politiet faktisk hadde brydd seg mer om slike forbrytelser slik at de helvettes rasshøla hadde blitt tatt!! Du får skylde på regjeringen. Det er de som ikke bevilger nok penger til politiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Delta Du får skylde på regjeringen. Det er de som ikke bevilger nok penger til politiet. Synst forsikrings selskapa sko betalt for det eg..! Det er jo dei vi punger ut i mangfold for akkuratt sånne ting skal dekkes..! Hadde dei blitt kvitt det "problemet" fra samfunnet, hadde dei også spart inn STORE beløp i lengden.. (til og med i måneden sikkert) Synd du kan rekne med og finne bilen din klar til og skrapes en morgen vist du gjør igjen på disse "folka"...! Men vold virker jo alltid som en god løsning på sånne ting..! (bruke ein slegge og knuse alle dei klåfingra hendene for eks..!?) Eventuellt knuse kneskåler, slik at dei ikkje klare og rømme vekk! *HAHAHAHAHA* Men som sagt, faren blir nok at du får igjen i mangfold..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hadde ikke forsikret anlegget, så får bare det den vanlige forsikringen min utbetaler, og det dekker knapt halvparten! Skikkelig surt!! Hvis de hadde stjålet bilen, ribbet den, for så å sette den fra seg slik at den ble funnet, hadde jeg faktisk fått dekt mer enn jeg gjør nå!! Forsikring er rare greier, skjønner jo at man er nått til å gjøre forsikring påbudt for at folk skal gidde å ha dem! Det som er mest irriterende med hele greia er det at helvettespakket har tatt seg så god tid under innbruddet. De har ikke kuttet en eneste kabel for å få med seg komponentene. De har demontert alle ledningene og pluggene...!!! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg