Hole Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Jeg har et Fire and Ice interiør i min 3-dørs Golf, hvor mye er det verdt hvis jeg skal selge det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by nonameice Jeg har et Fire and Ice interiør i min 3-dørs Golf, hvor mye er det verdt hvis jeg skal selge det? Det vet jeg ikke, men så noen på forumet her som var interessert i å kjøpe! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Er MEGET intressert. Pris og tilstand ? Evt intressert i ett bytte ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Interiøret er helt og fint, liten slitasje på førersiden pga inn og ut stiging av bilen. Pris vet jeg ikke, men jeg ser Norskbildelsenter tar jo 3-4000 for brukte orginale GTI interiør. Dette er jo også GTI men med crazy farger, så noe rundt den prisen er vel å forlange. Bytte er ikke interessant, skal ha inn bøtteseter og skal bygge stereo bak forrseta. Skulle kanskje hatt noen dørtrekk som jeg kan bygge uttapå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Du fikk en pm hos meg =) Svar på den du, vi blir enige. Evt, send meg en mail gjerne med bilde på erik.grodahl@braathens.no Eller ring på 41 10 44 80 Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg