Gå til innhold

Henter meg ny bil nå... 92 mod 325ic perleblå

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Jeg kommer mest sannsynlig til å hente meg bil i neste uke i møre og romsdal...

jeg lurer på en bmw 325i coupe som er totalt renovert i år... det er en 92 mod som har gått 185.000

18" M3 evo felger, senket 60/40, Sportskinn int, Seidl E46 front, angel eyes i chrom, chrom blinker/speil/dørhåndtak/instr,ringer, mgearkule m lys, cup wings, øyelokk, varmesete, M3 sidelister, clear baklys, bakrute spoiler, M5 bakspoiler, 3 ekeet sportratt, meget pen blå pearl lakk, tona ruter++

DSCF0065.JPG

DSCF0051.JPG

556616-bilde3-dscf0069.jpg

556616-bilde5-dscf0047.jpg

556616-bilde6-dscf0067.jpg

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil da, fordiom jeg ikke er så begeistra for frontfangeren.. :)

Ser bra gjennomført ut, men prisen er jo litt stiv da.. Og du vet jo ellers hva jeg mener..

Men, om alt virker bra, går for den.. :)

Få lakkert sidelister og det sorte på bakfangeren slik at det står i stil med frontfangeren. Og kanskje nye felger etter min smak.. Men, du ser nok sjøl.. Lurer på om du blir å bruke like mye penger på denne som de andre? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Pen bil da, fordiom jeg ikke er så begeistra for frontfangeren.. :)

Ser bra gjennomført ut, men prisen er jo litt stiv da.. Og du vet jo ellers hva jeg mener..

Men, om alt virker bra, går for den.. :)

Få lakkert sidelister og det sorte på bakfangeren slik at det står i stil med frontfangeren. Og kanskje nye felger etter min smak.. Men, du ser nok sjøl.. Lurer på om du blir å bruke like mye penger på denne som de andre? :)

ja veit hva du mener =)

får se hva som skjer... blir vel brukt litt penger på denne oxo... men ikke i den grad jeg brukte på cab'n jeg hadde... det var bare helt sinnsykt =)

har allerede deler i bestilling om jeg kjøper bilen... motortechnic er greie sånn =)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmwknutn

er den bygd opp av vike bil i tresfjord kansje? stor sjanse for at den har vært kollisjonskadet i tilfelle

ja de som har bygd den... får full dokumentasjon på bilen, hva de har gjort osv... veit eksakt hva som har skjedd med den oxo.. ikke noe big deal...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært litt skeptisk til vike bil.

En kamerat kjøpte en bmw 325 e36, fra en som hadde kjøpt bilen fra vike bil.

Den bilen var ikke i god stand, tok en naf kontroll på den, ble 2 sider med feil. blant annet var lakkeringa gjort veldig dårlig, naf påpekte det. Rust var bare lakka rett over så det så jo ganske greit ut, men det varte ikke så lenge.

Dette skrev den forrige eieren av bilen: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/diskusjon_gren.asp?IdNr=75236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frank S.

hadde vært litt skeptisk til vike bil.

En kamerat kjøpte en bmw 325 e36, fra en som hadde kjøpt bilen fra vike bil.

Den bilen var ikke i god stand, tok en naf kontroll på den, ble 2 sider med feil. blant annet var lakkeringa gjort veldig dårlig, naf påpekte det. Rust var bare lakka rett over så det så jo ganske greit ut, men det varte ikke så lenge.

Dette skrev den forrige eieren av bilen: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/diskusjon_gren.asp?IdNr=75236

dette var en tankevekker... skal ta en prat med de til uka...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zoom

Likte den jeg :) bortsett fra speila, har du tenkt til å gjøre noe med de eller la de være sånn?

blir ikke gjort stort... liker utseende på den som den er nå igrunn... er mest detaljer som du ikke ser utafra som blir påkosta...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider