Gå til innhold

Henter meg ny bil nå... 92 mod 325ic perleblå

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Originally posted by 2maz

Har du bilder av disse detaljene?

detaljer som mdtarmlene, nakkestøtter bak, hvite instrumenter, stab stag, nye bremser (ebc), short shift, filter ++

time will show

men først må jeg få bilen... den skal ihvertfall sjekkes grundig pga det som har kommet fram her om vike bil...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil! Lykke til med kjøpet og siden du har hatt 325 før så ser du jo fort om det er noe fryktelig galt med den eller ikke! Værre å se om de har lakka rett oppå rusta som nevnt tidligere her..

De sier ofte at en kollisjonskadet bil, blir aldri som det den en gang var :( Men det kan hende jeg tar feil :rolleyes:

Lykke til hvertfall :)

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peer

Pen bil! Lykke til med kjøpet og siden du har hatt 325 før så ser du jo fort om det er noe fryktelig galt med den eller ikke! Værre å se om de har lakka rett oppå rusta som nevnt tidligere her..

De sier ofte at en kollisjonskadet bil, blir aldri som det den en gang var :( Men det kan hende jeg tar feil :rolleyes:

Lykke til hvertfall :)

ja merker nok fort om det er noe galt... veit hvordan de skal være...

tar med magnet osv for å sjekke med rust/sparkel osv f.eks...

skal være kritisk... bilen er så pen at den er verdt å sjekke opp tror jeg

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido

dette var en tankevekker... skal ta en prat med de til uka...

Hei Azzido!

Er jeg som hadde den 325 bmwen som Frank S. her snakker om. Var riktignok ikke lakka rett over rusten slik som det her blir beskrevet, men lakk arbeidet kunne vært gjort bedre for å si det sånn. Har hørt mye om Vike bil i ettertid og det er ikke stedet man går tilbake til dersom man er misfornøyd for å si det slik. Da har de allerede glemt deg og er i full gang med et nytt svindelprosjekt! Men bilene derfra ser sinnsykt fine ut ved første øyekast, det skal de ha!

Uansett, lykke til med kjøpet! Ser alt bra ut, er det jo ikke noe å lure på...

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man ikke svartmale kjerringen.

Har man normal bilfornuft og god bilkunnskap så er det ingen problem å avdekke mangler og se feil..... Ta en tur opp, men ta med 15000 kr mindre enn prisantydning. Lån bilen i ett par timer og få lånt deg bukk av lokal bensinpusher. Ikke vær redd for å stikke skrutekkeren forsiktig i karosserideler du er skeptisk til, hvis den går rett gjennom så er det noe som skjules og da kan de takke deg for at de fikk sjansen til å utbedre dette

Jeg ville også sjekket godt i skjøtene for å se om den er sveiset der, det er ingen problem å kjøpe en sveiset bil men den skal være rimeligere enn ordinære og sveisingen skal være bra gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Nå må man ikke svartmale kjerringen.

Har man normal bilfornuft og god bilkunnskap så er det ingen problem å avdekke mangler og se feil..... Ta en tur opp, men ta med 15000 kr mindre enn prisantydning. Lån bilen i ett par timer og få lånt deg bukk av lokal bensinpusher. Ikke vær redd for å stikke skrutekkeren forsiktig i karosserideler du er skeptisk til, hvis den går rett gjennom så er det noe som skjules og da kan de takke deg for at de fikk sjansen til å utbedre dette

Jeg ville også sjekket godt i skjøtene for å se om den er sveiset der, det er ingen problem å kjøpe en sveiset bil men den skal være rimeligere enn ordinære og sveisingen skal være bra gjennomført.

jeg takker dere begge for tips...

jeg tar med remise + 20k i kontanter.. så jeg er klar for pruting

det blir jeg og Dr_S fra forumet her som stikker å ser på den... vi reiser oppover tidlig på torsdagen med tog...

jeg har lang erfaring med e36 og Dr_S har oxo peil så tror dette skal gå bra =)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peer

Det blir spennende og følge utviklingen! :)

Håper togturen lønner seg for deg i hvertfall!

ja er like spent =) alltid morro med ny bil og nye muligheter... føler bmw er det jeg kan =)

tog turen kom på 150 kr så det burde funke =)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Azzido, ser ut til og være en fin bil det, får bare håpe den går litt bdre en cab`n da:D

Blir godt md en kebab tralle til i kragerø. Må ikke kjøre "gris" med denne, hvis du skal ha den da?:dude:

- Mercedes 230E 92mod

x Golf GTI 86mod (solgt)

x Peugoet 405GRi (fikk straff, vrak, dynga)

x Opel Vectra2000 (solgt)

x Fiesta 1.1 84mod (død i grustak)

x Sierra 2.0L 87mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfstraff

Halla Azzido, ser ut til og være en fin bil det, får bare håpe den går litt bdre en cab`n da:D

Blir godt md en kebab tralle til i kragerø. Må ikke kjøre "gris" med denne, hvis du skal ha den da?:dude:

ja tipper den vil sparke litt bedre enn cabn... den var "dau"

denne skal behandles pent... kjøper for å ha en stund...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido

ja tipper den vil sparke litt bedre enn cabn... den var "dau"

denne skal behandles pent... kjøper for å ha en stund...

Ja, dau og dau ja..hehe

Bra bil ser det ut som hverfall, er jo flink til og passe på bilen egentlig du da;)

- Mercedes 230E 92mod

x Golf GTI 86mod (solgt)

x Peugoet 405GRi (fikk straff, vrak, dynga)

x Opel Vectra2000 (solgt)

x Fiesta 1.1 84mod (død i grustak)

x Sierra 2.0L 87mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påtide Civic'en ble byttet ut.. Er nesten rart du hadde den så lenge som du hadde den... hehe... 1 måned eller no? er det ikke det det ble?

Men ikke kjøp hva som helst da... finner du noe å pirke på, så slå ned på pris med en gang.. og vær bestemt.. ikke la de gjerrige selgerene lure deg... for det er jo trossalt jobben dises å selge biler... :)

Bilen virker hel og pen... endelig en kebabtralle med litt sær preg i forhold til alle andre... :) Men lykke til, blir helt sikkert bra vettu.

Snakkes på stripa senere ikveld ;)

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aleks104

Si i fra om felgene skal selges!!

felger og dekk er helt nytt... de er bare rulla rundt på verkstedet der bilen har stått... så kom med en pris...

her kikka på andre felger...

Golfstraff: hehe... var jo ikke så dau men =) ja bilen ser grei ut og tror jeg skal klare å passe på den... cabn klarte jeg fint å holde strøken ihvertfall =)

Nissmann: hehe... civicen hadde jeg i 1 mnd ja =) fikk fnatt av den... rice ekke noe for meg ass =)

jeg skal være kritisk... kjøper ikke hva som helst.. har ikke dårlig tid heller forsåvidt.. kan låne firma bilen så lenge jeg vil =) vare bilen er grei den, men "Litt" stor =)

ja litt spess kebabtralle dette... ikke standard "m3 styla" som du ville si det =)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider