Nasse Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 hei! håper noen der ut kan hjelpe meg!!! jeg er desperat!! jeg kjøpte meg en corrado denne sommern, med deffekt motor. så fant jeg en vanlig 1.8 kompressormotor som jeg satt i... men sidn motorbyttet har ikke biln fungert noe særlig i det hele tatt. :( corra går bare på 3 sylindere når den er kald, og den soter pluggene etter bare noen minutter, skøyter masse svartrøyk og går nesten ikke framover vis jeg ikke har over ca 3000 omdreinigernesten!:mad: har hatt den inne på verksted, men de fant ingenting! de har prøvd 3 forskjellige lambdasonder, å skiftet styre enheten. men det hjalp ikke:/ g-laderen er forsåvidt nettopp overhalt (ca 900 km siden). håper noen på dette forumet har noen tips eller ideer om hva det kan være... verdestter alt ALT av forslag! dette er et kjempeforum forresten:) Siter Suzuki gsx-r 1300 hayabusa Audi A4 1995 ------------------------- x Yamaha YZF 600 thundercat x VW Corrado 1.8 G60 1990 x Vw Golf 1.6 1994 x Honda NSR 125cc 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeraider Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 en kompis av meg så har samme problem, han har brukt en formue snart på og skifte antall tenkelige deler som kan skape dette . men ingen hjelp. har tatt motor'n ut igjen nå ,for og koble opp alt på nytt. mener d er en koblings feil en plass.så du kan gå over alle stikk og ledninger, og sjekke. håper du finner ut av d. Siter vw golf rallye turbo.Solgt http://www.home.no/rallyeraider Lakkering. send pm 95 escort cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Regner med du har sjekka alle vanlige ting, som blå temp-sensor, slangen til hjernen, at hjernen får min.12V, at alle vakumslanger er intakt, kan vere lurt å bytte alle, ikkje alltid lett å se lekasjen. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nasse Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hm... ja mener han karn på verkstedet hadde sjekka alt d der... snakka me noen folk i går som mente at du kunne f.eks. være noe feil me dysene.. men skal en sånn feil gi so kololololosalt me feil å dritt? har kika litt på gamle poster på dette forumet, Pletz hadde vist hadd noe av de samme pormblema men sin bil, der va feil en eller annen ISV plugg.. kan d være denne i mitt tilfelle åsså?? hvor er det eventuelt denna sitter da? uff! *frustrert* Siter Suzuki gsx-r 1300 hayabusa Audi A4 1995 ------------------------- x Yamaha YZF 600 thundercat x VW Corrado 1.8 G60 1990 x Vw Golf 1.6 1994 x Honda NSR 125cc 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nasse Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hm.. lurer på?? jeg fyller 95 blyfri... men d ha noe å si hvis f.eks. bilen er chipa eller noe sånt?? at jeg egentli skal fylle 98, men kan d bli så store problemer av den grunn da? tenkte også på at bilen kunne ha vært chipa når han forrige eieren hadde den, men at han fjernet den når han solgte den til bruktbliforhandlern? hørt at det kan bli noen problemer med sånt hvis man bare fjerner chipen som har stått i bilen.. har leita etter feil i hele dag:/ ser ut til at jeg tilbringer lørdagskveln i garasjn i kvel.. Siter Suzuki gsx-r 1300 hayabusa Audi A4 1995 ------------------------- x Yamaha YZF 600 thundercat x VW Corrado 1.8 G60 1990 x Vw Golf 1.6 1994 x Honda NSR 125cc 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Search no more...! Vell, det første du gjør, er å starte bilen, går ut og setter vakuum slangen som kommer opp til hjernen på tunga. Denne skal sitte godt fast, uten at du trenger å holde den. Sitter denne, har du ingen vakuum lekk til hjernen. Neste du gjør, er å bytte plugger, blå temperaturføler framme på blokka, og sjekker alle ledninger/plugger som kommer inn på spjeldet. Alle ledningene skal være tilkoplet, ingen skal være løse/avrevet. Også; Kjøp nytt fordeler lokk og rotor, kjøp nye pluggledninger, også bytter du dette. Det at motoren ikke fyrer på alle fire tyder nemlig på at der er en gnist som ikke kommer frem. Det at du må holde turtall på bilen oppe tyder på den blå føleren fremme på blokka er død. Er denne død, skal bilen nesten kvele. Hvis du starter med disse tinga, så vet du i allefall at du er litt på riktig vei. Vil tror det er en av disse tinga ovenfor som lager krøll. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nasse Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 wohoo! it's alive, IT'S ALIVE!! bytta plugger, skifta blå tempsensor og fikk ordna en defekt bankesensor på verkstede + at de hadde justert den til feil tenning første gangen jeg hade den inne som de nå ordna.. og nå, funker den som aldri før! *wroom wrom!* thanx for the help godtfolk!!! Siter Suzuki gsx-r 1300 hayabusa Audi A4 1995 ------------------------- x Yamaha YZF 600 thundercat x VW Corrado 1.8 G60 1990 x Vw Golf 1.6 1994 x Honda NSR 125cc 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.