Gå til innhold

Golf 1 Rieger GTI - Post uten mening !

Ranger emnet

v|ncenT^

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge inn bilde av en GOLF MK1 GTI, som i sin tid ble eid av min onkel som skrur i samme garasje som meg. Døm for deg selv, selv så mener jeg at den er meget pen/spesiell, går vel ikke mange av denne i landet.

breddet 40cm.jpg

Forfra.jpg

Har fler bilder også, men det latterligste av alt.. Bilen ble solgt for 20 000,- Hadde jeg hatt penga hadde jeg kjøpt den, sinnsykt fet/morsom bil !!

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DCA: Kan stemme det at det var rieger Genesis, er litt dårlige bilder egentlig, bilen ser ( slik jeg ser det ) mye penere ut i virkeligheten, og ikke minst breddinga bak ( Her snakker vi 20cm bredding på hver side, ergo 40cm !!! ) Senket max, satt som en gokart på vegen, drit artig !

Mandel : Enig, sykt fin ! Den ble opprinnelig breddet og satt på styling oppi gudbransdal et sted eller noe, onkelen min kjøpte den ( da var den i ganske så dårlig forfattning ) var mye eksteriørmessig drit på den, men den ble oppat pusset og nylakkert i mai da han var ferdig med den =) Nå har han solgt den, og ettersom jeg skjønte så var den en fra snertingdal som kjøpte den, han skulle gjøre noe mer med den motormessig, det som satt i den da min onkel hadde var en MK1 GTI 8v som var "høvlet" til 140hk, gikk ikke så ille... For øyeblikket så står den stille tror jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, som sagt før så ble den vel solgt for latterlige 20000,- mener jeg å huske..

Den fronten ser mye finere ut i virkelighet, skal få lagt inn et bilde til av luftinntaket på breddinga bak, helt sykt.. Syk golf =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er den første FWD bilen i sverige som kjørt på under 12 sek på 402?...er det ikke det?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by v|ncenT^

[bHar fler bilder også, men det latterligste av alt.. Bilen ble solgt for 20 000,- Hadde jeg hatt penga hadde jeg kjøpt den, sinnsykt fet/morsom bil !! [/b]

Bare stylingen er jo verdt mellom 25 og 30 lapper jo.. sykt hvordan nye deler faller i pris så fort de har vært montert et sted.

x-'91 Mazda Mx5 1.6

x-'81 Golf 1 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider