Gå til innhold

bmw 323 e30 85 mod.

Ranger emnet

LeifPer

Anbefalte innlegg

hei.

Hvilke muligheter har jeg i en 323? er det beste å bytte til 325 motor? hva må eventuellt byttes da? ledningsnett??hvor mye ligger en slik motor på ?

Hvor mange hk kan jeg få ut av 323motoren med kam, chipp og div andre modifikasjoner? hva anbefaler dere?

er det masse som skal til for å lage ett turboprosjekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Erik Braseth

Ja, hva med det?

Da hadde jeg sluppet å få kastet bort tiden min på dette svært vanlige spørsmålet som kommer opp minst en gang om dagen. Dette har vært diskutert opp og i mente tidligere, men teite "LeifPer" er for lat/tjukk/dum/hjerneskadd/mongoloid/CP til å søke opp de utallige trådene hvor dette emnet har blit diskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka faen som feile dæ "Øyvind Ryeng"??*mr important*

du behøve da faan itj å svar på all postan som bli lagt ut! bare ignorer det for i hælvette!

"kaste bort min dyrebare tid" viss du e så jævli opptatt så må du vertfall ikke bruk tida di på å driv å syt om d t anna folk!!

:mad:

han "leifper" klare sæ HELT sikkert uten di hjelp

-BMW 318i E30 2 dørs 1987

Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er krigen igang gitt! Men helt seriøst - jeg sier bare "søk". Det er så utrolig mye info om dette (alle) emner i Bilforumets arkiver. Arkivet strekker seg fra alt mellom "Hvor kan jeg laste ned Eurobeat-musikk" via "hvordan Helmholtz resonansen i innsuget påvirker motorens volumetriske effektivitet" til "teoretisk design av et grenrør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du sa "bare søk" men det går an å si d på en skikkelig måte.. høres ut som en liten drittunge når du kommer med uttalelser som noobfaen osv, bare fordi det kom en post som du ikke gidda å svare på(eller det gjorde du forsåvidt, men relevansen i svaret kan diskuteres....)

-BMW 318i E30 2 dørs 1987

Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider