Gå til innhold

Stygg smell på parkeringsplass -forsikring? svar ønskes!

Ranger emnet

Zikonian

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Damn. Det gikk Heftig. og Toyota'n klarte seg bra? Søeng opp bilde av den å da

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bilde av toyotaen akkurat nå..den jeg prøver å få fatt i bilde av..fra min fetter, onkel og tantepose....men akk nei..skal ikke være lett..slenger opp så fort jeg får!

toyotaen fikk altså bulka panser, skjermene på siden var jo noe mongolisert :P for å bruke det ordet...

støtfangeren er jo historie...

venstre fremlykt ble jo helt most til søppel(selv om det lyste fint fra den da ..pærene var jo like hele)

..høyre parkeringslys spratt jo ut...venstre parkerings lys er det ikke mye igjen av...

skiltet datt av (kan faktisk lese skiltnummeret i døra til chrysleren..bakvendt riktignok..trøkket fint inn i døra...nesten litt tragiskt og komisk på engang)

men toyotaen lar seg nå fikse...motorrommet var mer eller midnre helt skade fritt..og alt det inneholdt...radiator fikk seg noe juling..men er ikke sikker på alt..fikk bare en rask titt med lomme lykt..

vet ikke pris enda..men alt fra 30 000 til 50 000 er antatt...for reperasjon på toyotaen..

og sier det igjen..chrysleren er rammeskjeiv og total loss..beklagligvis :(

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er teit av tante og onkelen din å være sur på deg for denne smellen.

Du hadde jo spurt dem om det var greit at fetteren din ble med.

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå snakket med folk litt..sagt til min kompis at jeg støtter han fullt ut om han anmelder min fetter...og at jeg er vitne om han trenger det...

..har likevel en anelse om at min kompis er litt irritert/skuffa over at jeg ba fetteren min med..noe som går utover vennerforholdet oss i mellom..men håper det bare er midlertidig..får han ny bil satser jeg på..ting roer seg..så blir nok ting bedre..

at min tante og onkel er sur på meg får nå bare være..gidder ikke stresse med å gjøre dem blid..dem vet innerst inne hvem som har skylden i det hele...og det er iallefall ikke meg..

..og min fetter vet det selv..har han sagt det til meg og..han er selvfølgelig jævlig lei seg og angrer fælt på det hele...noe som igrunnen er positivt..håper han har lært nå!

velger videre å ta et steg tilbake..la dem ordne saken seg imellom...er i bunn og grunn ikke mitt problem dette her...selv om jeg har prøvd å gjøre det jeg kunne for å løse denne greia på en grei og rolig måte..

(jada..poster bilde av den andre bilen om jeg får tak i et)

-02 BMW 530i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zikonian

(

(når det gjelder meg selv..så har jeg faktisk aldri tatt en håndbrekk sladd..aldri vært mer enn 10km/t over fartsgrensa hittil..og kun mistet grepet litt med bil på is og vinter føre..så er på ingen måte meg han har det der fra)

Men det bildet i avartaren?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg ikke var der kan jeg ikke uttale meg skråsikkert, MEN av det jeg fik med meg av det du skrev mener jeg at både din fetter og han idioten i volvoen skulle mista lappen i 6mnd + bot det er folk som dette som ødelegger for alle oss andre

(kanskje å dra den litt langt, men så mener jeg)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ecko

Han kjører vel rwd og derfor ingen håndbrekksladder? :D

Men synd det måtte ende sånn, så nå er det bare å lære av feilene sine.

Jeg syns han fettern din burde miste lappen på grunnlag av slik kjøring. Det hjelper ikke om han har hatt lappen i en uke.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ecko

hehe..nei jeg bare slengte opp et bilde jeg fant på disken..får vel legge opp noe mer passende..syns bare det var litt morsomt:P

har kjørt en og annen gang..åpen plass..helt alene..milevis fra alt og alle..på is...sklidd litt..men liksom ikke noe fort ellerno... lenge siden sist er det og

..er vel bare en rolig sjåfør..thats all

liker bedre å bare cruise og ta det mest med ro og tolmodighet...

-02 BMW 530i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, sånn som jeg forstår det, er det jævlig dårlig gjort av tanten og onkelen din å prøve å klandre deg for deres sønns feil. Dette var en følge av at sønnen deres skulle være kjepphøy, og tøffe seg max, med en ganske stygg følge. Om min tante og onkel hadde blitt sur på MEG, for noe deres sønn hadde gjort, tror jeg jeg hadde skjelt de huden full....

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min tante og onkel er ikke av den typen det nytter å diskturere med...

godt kristne besserwissere som ikke forandrer mening når dem først har gjort seg opp en mening, ikke om så himmelen skulle rammle ned engang...så gir opp den der...

..hva min fetter angår, uten å slenge drit om familie her...men han har alltid hatt et problem med det der å være ansvarlig og tenke før han handler..er nesten ikke grenser for hva han har rota seg opp i...så igjen..veldig urimlig å gi meg skyld i bøtter og spann for noe han gjorde helt og egen på egenhånd.

(asså...han hadde krasjet/skadet 3 biler før fyllte 8 år..da starte bil i garasjen og kjøre i veggen to ganger..og kjøre ned en bratt vei og krasje utfor en kant en gang....HALLO? vet ikke hva det er jeg..hans eldre bror..min andre fetter..har krasja 7 ganger før fyllte 25 år....3 ganger total...aldri med egne biler....er en grunn til dem folka har dyr forsikring på bilene sine...)

kan hende jeg gjør litt mye poeng ut av det at jeg ikke hadde gjort noe gale her...men kan rett og slett ikke se helt det store jeg har gjort for å fortjene så direkte skyld-påstander som jeg får av dem folka...

*rister på hodet* forstår meg lite på hele greia...:confused:

-02 BMW 530i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke å bry meg mye mer med dem..men om dem plager meg mer med det så skal jeg bare si akkurat hva jeg mener og syns om hele jævla greia....

jeg var igrunnen den eneste personen som verken satt i en bil når dette skjedde eller hadde kjørt bil selv i det hele tatt den dagen...

jeg oppfordret heller ikke til noe sånn kjøring...snarere det stikk motsatte...og har ikke en historie med sånn kjøring når det gjelder meg selv å se på heller...

han gjorde noe uansvarlig...det gikk gale...to biler ble smashet...jeg var bare et sjokkert vitne...end of story

-02 BMW 530i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Øhh du spurte foreldra til en 18 åring om han fikk lov til og vær meg dere ut? I alle dage slags familie ditta er da?:D

hehehe, var dette jeg også stussa på... er du myndig bestemmer du over deg selv og du må ta KONSEKVENSENE av det du gjør SELV!

eller går hele denne nasjonen på fyllinga snart?

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider