algaman Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Trokke dere jeg havnet i uløkka! Smelte bilen min hardt...i natt. Mistet lappen på stedet, så får jeg se hvor lenge jeg blir uten!!! F... Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 :( :( Føler med deg. Hva skjedde? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 kondolerer.. lenge mista du den for? og ja, hva skjedde? er det bilder? og hva skjer framover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hei hei...lå i ca. 110 utav damsgårdstunnellen..mast alt som het veigrep og fikk noen gooode snurringer mellom gress og stein på høyre side og autovern på venstre side.. plukket opp fronten og hev den i bilen og sku kjøre videre...meg og kompisen som va i bilen va i helt fin form litt sjokkskadet...men en sykepleier nektet oss å kjøre videre for vi va sjokkskadet.. plutseli kom onkel politi..og de ville ha lappen og mente eg hadde lagt i laaangt høyrere fart...170-180km/t fikk eg beskjed om....men eg lå jo bare i 110...så de tok lappen og bilen ska sjekke oss vegvesenet for å se om dt va muli at den mast veigrepet i den farten der...får håpe dt går bra...får bare stå på midt...og dt der e en sving der dt ska lite til for å miste grepet...ubalansert sving som faen...irriterer...bilen e dt vell sikkert 20-30k i rep. på...får bare vente og se ka som skjer..ingen bilder dessverre.. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Det var kjipe greier du... faar haape det gaar bra.. staa paa ditt! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 slik så god bilen ut noen uker tidligere http://www.sotragatebilklubb.tk/images/DSC00767.jpg og ska se om eg får tatt turen opp og tatt noen bilder av den no... men dt verste av alt var at den stakkars 1 farad kondensatoren min ble beskyldt for å være lystgass av de suppehodene av noen politifolk..var jo rett før de arresterte meg...når eg sa dt var en kondensator..så sa han: "en kondensator e faen isje så stor, en kondensator e sååå liten...mindre enn lillefingen min..." fyfaen for en tosk.. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 dt e den rød bilen te høyre på bildet hvis noen lurer ;) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by algaman men dt verste av alt var at den stakkars 1 farad kondensatoren min ble beskyldt for å være lystgass av de suppehodene av noen politifolk..var jo rett før de arresterte meg...når eg sa dt var en kondensator..så sa han: "en kondensator e faen isje så stor, en kondensator e sååå liten...mindre enn lillefingen min..." fyfaen for en tosk.. dukenukem Så utroolig bra... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hvor kjipt da. Hørt no mer? Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 var oppe oss falken idag og sku hente bilen...kjørte en 500m så fant eg ut at eg må hente den med henger...hehe..var noe som ikke stemte lissom.hehe..politi damen ringte meg idag nemli og sa at de ikke skulle etterforske bilen eller sjekke bilen..så hon sa at dt gikk min vei..for no ble dt mere bremsespor og dt meg og kompisen min sier i avhør..tenkte å ta noen bilder men glemte kameraet..får se om eg får fatt i en henger og hentet den i løpet av kvelden...no står den på en parkering til en eller annen sjappe oppi møllendalsveien der..ska i avhør på mandag så får vente og se ka som sker..håper eg får lappen igjen ihvertfall..har jo ikke hatt den lenger enn sidern 31.08 i år...hehe Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotroll Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 tror eg holder litt med politiet i denne saken her. hvordan i h#"¤"! klarte du å miste kontrollen i "110" der? usansynlig dårlige dekk? har selv kjørt fortere gjennom den svingen der uten problemer, og da med en bil som er bygget langt mindre for fart en det din er. og kjørte på våt veibane. og du kjørte jo på tørr vei. tror den "110" en din er litt underdrevet. eller var du borti en annen bil før du mista kontrollen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 ;) lappen på vei tilbake...bare no offisielle greier på gang så er jg 95 % sikker på at jg får den igjen...dårligere dempere...masse bilere som faktisk har mistet veigrepet i den svingen der...politiet hadde visst aldri over 100 i den svingen... Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotroll Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 utrolig flaks for din del:) ingen bot ingen ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 mest sannsynli ikke..men tørr ik juble for høyt ennå...får vite dt meste på mandag...95% sikkert at eg får lappen ihvertfall...og dt er bettryggende..godt å kjenne en politi eller to og :d Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 yes...da va lappen tilbake i mine hender...5000 i forenklet forelegg får no vi heller leve med..guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud kor deilig.. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg