CRYPTOR Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 sjekk http://www.carstyling.no! Siter "Horsepower is what you speek; Newtonmeter is what you drive!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Noen som vet hvilken type sideskjørt dette er? Lyst på sånne.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Hmm, det var kjipt!Er det bare pakfeifer som har styling til denne bilen da? burde jo vært mer styling til gtr/gtx osv... men jeg vil ha orginal GTR front snufs:( mvh Arne Lyst og kjøpe min orginale frontfanger? Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Noen som vet hvilken type sideskjørt dette er? Lyst på sånne.... Hei. De ligner på TWR som jeg har på min sorte. Er ikke i produksjon lenger. Det geniale med dem, er at de ikke er i glassfiber, men i plast (som originalfangeren). Dette gjør at de tåler mye mer juling enn glassfiber-skjørtene(-som ikke tåler noen ting). mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Hei. De ligner på TWR som jeg har på min sorte. Er ikke i produksjon lenger. Det geniale med dem, er at de ikke er i glassfiber, men i plast (som originalfangeren). Dette gjør at de tåler mye mer juling enn glassfiber-skjørtene(-som ikke tåler noen ting). mvh Hmmm... Du har vel ikke noen til overs av disse også, gjemt i garasjen din? ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Lyst og kjøpe min orginale frontfanger? Jeg har! Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Finnes det noen sideskjørt på markedet som tilsvarer utseende til de som er på den gule GT-R'en litt lengere opp her. Har hørt rykter om at Postert kan lage sideskjørtene som de hadde på bestilling? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Finnes det noen sideskjørt på markedet som tilsvarer utseende til de som er på den gule GT-R'en litt lengere opp her. Har hørt rykter om at Postert kan lage sideskjørtene som de hadde på bestilling? ? Jeg har sendt mail til carstyling.no , og de sier de ikke kan skaffe de hvertfall. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Lyst og kjøpe min orginale frontfanger? er veldig interesert, send meg en pm du! mvh Arne Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg