Gå til innhold

ikke noe galt om kvinner bak rattet men...

Ranger emnet

jumbo

Anbefalte innlegg

"Bilisten fikk litt av et sjokk da hun oppdaget at hun hadde røsket hele bensinpumpen opp med roten, slik at den veltet og en hel bensintank rant ut."

øøh.. ligger ikke bensintankene gravet ned under jorden? Kan ikke tenke meg at bensintanken ligger inne i pumpen..(som veltet)

Heia BT.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

"Bilisten fikk litt av et sjokk da hun oppdaget at hun hadde røsket hele bensinpumpen opp med roten, slik at den veltet og en hel bensintank rant ut."

øøh.. ligger ikke bensintankene gravet ned under jorden? Kan ikke tenke meg at bensintanken ligger inne i pumpen..(som veltet)

Heia BT.

Poenget deres var vel at det antall liter som ble sølt = antall liter i "en hel bensintank" ? Sånn forstod jeg det iallefall. Håper de mente bensintanken på en bil, og ikke tanken under jorda på noen 1000 liter.. Men rå historie da. thumpsup Jammen ikke bare bare å fylle bensin visst.. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Er det ikke kvinnfolk som skal kunne tenke på flere ting samtidig da?

Det var en uheldig person i Ski i helgen og

http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=OB&Dato=20021208&Kategori=NYHETER&Lopenr=139376&Ref=AR

Det var bra det ikke var shell'n..

Den er liksom freda for oss...

Sett no' mer til evo6 leking i det siste...

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. En kompis dro med seg den ene pumpa på Shell en gang.. skrella hele forskjermen på bilen som en tomatbox.. haha.. Kom kjørende forbi like etterpå og måtte inn å titte.. fikk beskjed av polisen om å stenge av området med bilen min så ikke "alle råner'ne kommer inn her nå"... hehe :D

begynner å bli noen år siden da..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

Poenget deres var vel at det antall liter som ble sølt = antall liter i "en hel bensintank" ? Sånn forstod jeg det iallefall. Håper de mente bensintanken på en bil, og ikke tanken under jorda på noen 1000 liter.. Men rå historie da. thumpsup Jammen ikke bare bare å fylle bensin visst.. :D:D

aviser overdriver alltid....

to fly passerer med 500meters avstand... "kræsjet nesten"

leste faktisk en gan om en bil som passerte en lastebil med en halv meters avstand... det kallte dem en Nesten ulykke.... det er en rar verden..... spesielt journalister... nei sjournalister....nei sjornerlister... fhan eller.... REPORTERE!!!! (beklager dårlige norsk kunnskaper) :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jumbo

Vi har vel alle sett bilde av en bil kjørende med bensin-slangen hengenes på slep......

og under står teksten "yes its a woman".

av en eller annen mystisk grunn kom jeg til å tenke på dette bildet da jeg leste bergens tidende i morges...

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article122230

Eg kjørt forbi rett etter det skjedde.... hu kjerringa såg ikke no spess smart ut...

*Løfte

*Svimle

*Grave

*Valse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Er det ikke kvinnfolk som skal kunne tenke på flere ting samtidig da?

Det var en uheldig person i Ski i helgen og

http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=OB&Dato=20021208&Kategori=NYHETER&Lopenr=139376&Ref=AR

Hehe det var faktisk en 18-åring med 240 som greide det kunststykket. Gutt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider