Baldrick Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Noen som har prøvd å spille Xbox spill over internet? Enten via Xboxconnect eller noen andre løsninger? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Baldrick Noen som har prøvd å spille Xbox spill over internet? Enten via Xboxconnect eller noen andre løsninger? det fins en annen måte Xbox live men det er no microssoft lanserer over nyttår, mener jeg.. og det kan ikke brukes på enkelte modda xboxer grunnet at c partisjonen blir hærpa.. :mad: og ja jeg har testa xbconnect funka fint på halo.. beste løsningen for meg var og hoste gamet selv.. fordi når jeg kobla meg opp til andre games så lagga det så jevlig at det ikke var morro.. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Originally posted by |PsYcHo| det fins en annen måte Xbox live men det er no microssoft lanserer over nyttår, mener jeg.. og det kan ikke brukes på enkelte modda xboxer grunnet at c partisjonen blir hærpa.. :mad: og ja jeg har testa xbconnect funka fint på halo.. beste løsningen for meg var og hoste gamet selv.. fordi når jeg kobla meg opp til andre games så lagga det så jevlig at det ikke var morro.. Kult ! Hvilken versjon har du av EvoX ? Dette virker vel ikke på alle fordi jeg har prøvd det og det funket ikke. Kom ikke forbi der du skal skrive inn bruker/pass, virket som det hang seg der. Nå har det endelig kommet en mulighet for å reboote med kontrolleren under spill, det er kjekt :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Originally posted by DenimblåTT Kult ! Hvilken versjon har du av EvoX ? Dette virker vel ikke på alle fordi jeg har prøvd det og det funket ikke. Kom ikke forbi der du skal skrive inn bruker/pass, virket som det hang seg der. Nå har det endelig kommet en mulighet for å reboote med kontrolleren under spill, det er kjekt :D har ikke modda min enda.. skal ha executor 2 pro og den har ikke kommet enda.. evox 2.6 og 3.6 støtter xbox live mener jeg at jeg leste et sted med en kombinasjon av riktig chip evox chip eller excutor2 evox mener jeg ikke er kompatible med enkelte chip's man finner info om dette på web bare søke etter navne på chipen eller biosen du kjører så finner du sikkert mer info om saken xbconect funker som fan hos meg.. prøv og instaler på nytt.. hsuk at du må kjøre dhcp på vertsmaskinen din.. pc/serveren som er ut på nett Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg