Marius Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 Finni litt mere bilder av herligheten... 100% titan, veier mindre en en mid pipe i stål. under 4kg... et must!:D :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 Noe sier meg at det bråker litt... ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 Originally posted by Silverboy Noe sier meg at det bråker litt... ;) jeg håper for guds skyld det..hehe ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 Marius når kan vi vente å se deg i Japse bil???? Hvor stor er enden??? Skal jo ha et rør på RS2'n Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 150mm! Du får universal ende rør også... Koster 310$ Er ikke helt sikker hva jeg kan skaffe det for enda...! ;o) japse bil??? hmm nærmere sommern ! :o) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 PINGLETE!! :D Qvarnis har 5" rør han hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 Originally posted by boXer PINGLETE!! :D Qvarnis har 5" rør han hehehe ' men han hakke 5" hele veien? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 Originally posted by marius ' men han hakke 5" hele veien? håper jeg ikke ;) en kar (idiot?) på skolen har satt på takrenne som eksos anlegg på den råttne Sirævan sin. Takrenne diameter fra manifold ut, bilen høres veldig godt... hahaha noen folk ass...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg