Gå til innhold

Hvor lenge holder kassa?

Ranger emnet


mighty

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og er veldig nervøs for at gearkassen skal ryke.

Hvor lenge holder gearkassen om jeg gir på ca 3-4 ganger hver eneste dag?(slurer litt)

 

Jeg har også et stort problem med å ikke gi på da det kommer fete biler på siden av meg.

Feks. i dag da det kom en EVO 8 på siden av meg..

 

til opplysning så kjører jeg på 0.8 bar.

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

 

Har samme problemet som deg med det med fete biler, girer ned å gir på :) Holder dem følge er det frem med killswitchen :D

 

hehe..rått:cool: :cool: :cool:

 

hvordan takler den maks gasspådrag i 1,2,3 og 4 gir? hvis jeg begynner litt rolig i første? blir jo ofte litt hard giring..

den må jo tåle litt da.

 

de som har rasert kassen opp til 10 ganger må jo være noen svin på veien også da? :P

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

eller kjøre på det dobelte i trykk. kan si min rev seg løs på tør asfalt i 3 gir bare med å trø på, klarte lett å ligge breit i 3 gir på tør asfalt også..

 

Høres artig ut :D Hvordan er det å kjøre 1,3 i trykk da, tror 1,6 blir litt drøyt... Dyrt å ødelegge kassa!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår