Gå til innhold

Felger

Ranger emnet

P.I.B

Anbefalte innlegg

Hei. Er på jakt etter nye felger til bilen min. De 18 tommerne som sitter på bilen nå blir snart solgt. Angående nye felger så har jeg lyst på nye 18 eller 19 tommere med polert kant. Kan noen her være behjelpelig med å photoshoppe på noen felger med blank kant?? Vet heller ikke hvilke felger jeg har tenkt å kjøpe så jeg er åpen for forslag. Har litt lyst på ASA DM3 felger da men det er jo så mye andre gromme felger på markedet også...... men en ting er sikkert... polert/blank kant skal jeg ha :)

Var noen som gjorde forsøk på å photoshoppe på nye felger på bilen min i denne tråden på BMW forumet : http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=49920

Bilder :

Untitled14.jpg

t1.jpg

Flere bilder av bilen finnes i min signatur hvis det trengs...

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tråden på BMW forumet får jeg tips om hvilke felger som ville passet på bilen min. Kom frem til at det ble felger med kant som står øverst på ønskelisten. Derfor ble jeg tipset på PM om å prøve å få noen brukere av Photoshopforumet til å modde på noen felger med kant på bilen min. Litt lettere å se hvordan det ca. vil ta seg ut på bilen da.

men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vell at jeg ikke vet helt hva slags felger jeg vil ha bortsett fra at det blir 18" eller 19" og med kant. Det står jo i innlegget mitt om noen kan være behjelpelig med å modde på noen felger på bilen min. I den PM'n jeg fikk fra en moderator her på forumet der jeg ble anbefalt å prøve dette forumet sto det skrevet at brukerne av Photoshopforumet satt med ett stort utvalg av felger så det var ikke noe problem at jeg ikke hadde felgvalget klart.

Men da så... Glem eller slett denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by P.I.B

Problemet er vell at jeg ikke vet helt hva slags felger jeg vil ha bortsett fra at det blir 18" eller 19" og med kant. Det står jo i innlegget mitt om noen kan være behjelpelig med å modde på noen felger på bilen min. I den PM'n jeg fikk fra en moderator her på forumet der jeg ble anbefalt å prøve dette forumet sto det skrevet at brukerne av Photoshopforumet satt med ett stort utvalg av felger så det var ikke noe problem at jeg ikke hadde felgvalget klart.

Men da så... Glem eller slett denne tråden.

Har du i det hele tatt noen ide om hvordan felger du skal ha? BBS lignende. 5eikra ASA felger osv?

HVis du kunne finne noen alternativer til felger du kanskje kunne tenke deg så kunne jeg kanskje hjelpe deg.

Men de felgene jeg sitter på har jeg ikke noe merke navn på og da blir det helt feil av meg å modde det på bilen din. så kom med noen linker til noen sider med felger du kunne tenke deg du så skal jeg prøve å være hjelpe så godt jeg kan.

Henrik

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var vell egentlig å få moddet på noen felger med kant uansett merke egentlig. Ville bare se hvordan bilen hadde blitt med slike "kant" felger. Er vell fortsatt usikker på om bilen min kler felger med kant derfor jeg tenkte jeg skulle prøve å få litt hjelp her.

Angående felgvalg da så er jo ikke disse så dumme... :

http://www.kd-tuning.de/H_o_m_e_/Felgen/ASA/asa.html

felgenbild.jpg

05_big.jpg

keskin-kt4-gr.jpg

RH%20X-Rad-450.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider