Gå til innhold

Da var det min tur til å spikre paller :p

Ranger emnet

allyse

Anbefalte innlegg

Originally posted by Turbo84

Jeg ville helt klart gitt mer gass! bilen er på film so? de må bevise at du kjørte bilen, uansett det er ikke mye straff for og kjøre fra purken,hadde samme problemet selv en gang 200kmt fra kløfta mot jessheim da jeg skjønte at nå ryker lappen uansett ga jeg flatt jern! gjømte bilen og dro hjem.Siden det var litt vanskelig for noen og ikke si noe blei jeg tatt,Jeg nektet uansett hva sa jeg ikke hadde kjørt,selv om jeg hadde folk mot meg,Det endte opp med bot på 12.500kr

det er automatisk 10.000kr og stikke fra

så plussa de på noen tusen pga kutting av rundkjøringer osv

betalte boten og alt var bra!

Her er foresten forelegget

Kjetil%20snut.jpg

Hehe lol :D

Mista du ikke lappen?

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De beholdt den i 3uker,så måtte de pent gi den i fra seg,pga manglene bevis! enda jeg hadde vitner mot meg.Det var vinter som var med på turen :)

Jeg sa vi kan ta det i retten,Noe politiet ikke valgte og gjøre

Tvilen skal komme tiltalte til gode!

Ikke la dere herje rundt med av snuten,Mange av dem er rasshøl nekt førerkortbeslag uansett hva du en gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i det han utsatte medbilist for fare ved å legge seg nært foran, slik at vedkommende bilist flere ganger måtte bremse opp for å unngå kollisjon" ?????

Hva i all verden mener de med dette? Tenkte det var den som lå bak som hadde ansvaret for å holde seg unna den foran, ikke motsatt... I følge denne setningen kan det jo tolkes som om at du ikke kjørte fort nok... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

koster saken noe mer om du blir tatt i 160 enn i 145? hehe..

Niks...men det er vel bare fordi de skal ha flere nek til å se på saken ,og så krever det nok lønn for det... :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i utenlappen klubben eg og for 3 uker siden.

Medlemstiden ble på 6 måneder og måtte betale 9000 i inmeldings avgift :rolleyes: Kunne gått i 19 dager i fengsel. Men tror ikke det ville vært så bra for læretiden min. Men går det an å søke om kortere beslag tid hvis en går i lære/om en er avhengig av den på jobben, selv om man har godtatt forelegg og det greiene der.?

Kondolerer til alle andre som har mistet den, ikke kult. Men andre synes det e gøy, og det går ikke så lang tid før hele fylket vet det. Får høre masse morsomheter hele tiden heyyou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbo84

Var vell fordi jeg kastet meg rett forand han, Men altså tviler på at han måtte bremse,man gir max når snuten er på heng belive me foten rister og vil ha pedalen lenger ned,du ber og ber power mer power mer power! selv om du veit snuten har en v70 :)

Altså.. det er ikke den slarkete V70`en som er problemet.. det er helikopteret.. ;)

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt lompent gjort og sette ut helikopter for og stoppe 2 barn som lekte seg på asfalten! men men sånn er nå sviiina! Neste gang ska jeg ha med rocketlauncher :)

Syntes politiet ikke burde være så feige! altså heller være med på leken,blir de frakjørt får de ta hintet i at de burde øve litt mer i svinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skulle holdt deg til forum.hardware.no!

AMATØR!!!!!!!!!!!!

Herregud, går det an å drite seg mer ut !???

Jaja. Ro ann litt da. For det første slutta jeg i hw.no for lenge siden, for det andre kaller jeg det ikke å drite seg ut når jeg er fullt bevisst hva jeg gjør. Å kjøre sånn OG kjøre ut/på noen er å drite seg ut imho. Og hvorfor er jeg amatør? Bare fordi jeg ikke kjørte fra purken eller fordi jeg hadde så flaks å bli tatt? Aldri kjørt over fartsgrensen du?

jaja. Grow up...

Lenke til kommentar
Del på andre sider