Gå til innhold

Da var det min tur til å spikre paller :p

Ranger emnet

allyse

Anbefalte innlegg

Originally posted by ivers

Såklart allyse, jeg har masse på mitt trafikale rulleblad, men jeg har i det minste vett til å ikke miste lappen når jeg lever av den !!!!! Jeg har jobb som budbilsjåfør, og da bør jeg vel ikke miste den ?

Du er fortsatt amatør :)

Bli ferdig med prøveperioden på lappen din før du uttaler deg ivers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jay

ro ned nu ivers :p du hadde mista lappen om dere hadde mere snut i nittedal ;)

Vi har 4 sivilbiler som kjører opp og ned dagen lang.. + 3 ruter for langkjøring hos UP og en haug med karer som banker kjerringa, så snuten viser seg nok her!

Hadde det ikke vært for disse ladebajasene i lokalmiljøet her så hadde ting vært mye roligere.

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..

Jeg har mistet lappen 2 ganger på 13mnd. det er ingen andre som ar klart her. så stfu.

Jeg kjører fortsatt gris den dag i dag. er lastebil sjåfør. kjører ikke rolig med lastebil heller. Man er på jobb ting skal leveres.

Når det gjelder bøter? Vil jeg bare si at jeg har gått et 5 sifret beløp i underskudd de siste 6 årene i diverse bøter.

IVERS; At det er såååå mye snut som du prøver å påstå er bullshit! Jeg har kjørt mye i nittedal og sjeldent jeg kjører rolig i det heletatt. har aldri sett så mye som et lite blålys en gang.

Verken sivilt eller uniformert. og jeg kjørte der MYE ettersom jeg kjørte mx på lunner før i tiden.

Og hvordan klarer DU å unngå å miste lappen det skjønner ikke jeg etter alle røverhistoriene dine med pedalen å bånn.

At du har vett i huet til å ikke miste lappen er lættis å si... vi dødelige kaller dette flax. :rolleyes:

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by allyse

Mtp. Jeg cruisa i 1 times tid i 130 og UP målte meg rundt 10 ganger bare for å ta meg på noe sier jeg at det har noe med at jeg kjørte en fin bil...

En Maidag i 2003, da kjeg skulle kjøre inn Elisen min, så hadde jeg snuten bak meg 4 timer, de fulgte etter meg ifra Nittedal->Nannestad->Oslo->En tur på den gamle mosseveien (svinger)->opp til lillestrøm sentrum->og helt hjem

Sikkert noe av det samme de var ute etter og, ta meg bare fordi det er en sportsbil...

Men det er litt morro innimellom da, ha politi eskorte helt hjem noen kvelder - det er skøy.. Føler meg sikkelig trygg - er nok ingen som vil kødde med meg da når jeg har snuten i hælene.. hehe..

Men tilbake til topic, lei den der - håper du ikke blir straffet ihjæl.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe snut i dalen iallefall, de syns best når skolen starter oppigjen da står de å har kontroller på strategiskte "strekker" - men aldri i de svingete partiene.. hehe.. der jeg trives best.. hehe

Kan fortelle om ett tilfelde, der var det to kontroller etterhverandre i samme område, og bilen foran meg blei stoppa på den ene, da jeg var på vei tilbake så sto den ved post nummer 2 og prata med purken.. så hadde de teknisk kontroll på motsatt side av veien og pol10-mannen vakke sikkert på om han ville vinke meg inn eller ikke, så jeg måtte lissom krypkjøre forbi - man han slapp meg forbi til slutt da.. hehe..

Så lenge man ikke provoserer Politiet, så går det ann å leve med de, selv om mange av metodene dems for "kundebehandling" er lugubre i mange tilfelder.

Det er jo tross alt folk som gjør en jobb de for moderat med penger for...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

En Maidag i 2003, da kjeg skulle kjøre inn Elisen min, så hadde jeg snuten bak meg 4 timer, de fulgte etter meg ifra Nittedal->Nannestad->Oslo->En tur på den gamle mosseveien (svinger)->opp til lillestrøm sentrum->og helt hjem

Sikkert noe av det samme de var ute etter og, ta meg bare fordi det er en sportsbil...

Men det er litt morro innimellom da, ha politi eskorte helt hjem noen kvelder - det er skøy.. Føler meg sikkelig trygg - er nok ingen som vil kødde med meg da når jeg har snuten i hælene.. hehe..

Men tilbake til topic, lei den der - håper du ikke blir straffet ihjæl.

Lotus Elise ser jo ut som den går 300 når den står stille da....... :D

Men 4 timer? herregud.. Da må de jo skjønne at du vet de er der...

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg mista lappen i 5mnd 8flis i bot for og ligge i 121km/h på hemsedalfjellet kl 0130 en fin sommer natt, da sa de at vis jeg hadde lagt i 115km/h hadde de ikke stoppet meg, de ar bare utetter lappen.... det var up fra sogn og fjordane... helvete da ble jeg forbanna.... en mnd før ble jeg også tatt for å ta håndbrekk sladd i en rundkjøring og tror du ikke up stod å filmet det?? jo...4,5flis i bot fikk lappen tilbake 16 januar 2003 ble stoppet 27jan 77 i 60 sonen 1600 i bot... gøyt? nei sitter å betaler ennå på bøtene 500kr mnd... men du som ble tatt med evoen, fikk du ikke filmen av avokaten din?? legg den ut da:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

...men du som ble tatt med evoen, fikk du ikke filmen av avokaten din?? legg den ut da:) [/b]

Purken har nekta advokaten å beholde videofilmen.. Jeg forstår ikke det helt, men kan være pga. "etterforskningen" Må jo prøve å få tak i den ;) Noen som har et par råd, eller har prøvd på det samme selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw allyse... sinnsyke saksomkostninger du hadde.

Min advokat skulle bare ha 2 laken. Men han følte jeg ikke var til noe nytte... Famileadvokat som aldri hadde rørt en fartssak føltes det som... Knarken mente at en 85 mod jetta ikke kunne klare 140 km/t lol Hadde nesten lyst å fortelle han at nåla ha faktisk vist 195 ...

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider