The cowboy Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 dere husker han som hadde tatt seg en yur på motsatt felt på E-18?? vel..her er videon som onkel blå filmet fra luften!! artikkelen og video! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 DUMME IDIOTISKE NRK! hvorfor er alle så forbaska MS-"avhengige"... er faktisk andre som sitter med noe annet enn windows/explorer her også. vis litt kompitabilitet! (ingen som gidder å prøve og rippe for så å legge ut vel til oss dødelige?) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 du får spørre pudding..han har vel peil på slikt.. btw: var E-6..ikke E-18..jeg som blingset litt bare..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 jaja, der ser vi jo hvor nyttig det er med helikopter, bra han ble tatt, sånne idioter vil ikke jeg ha på veien hvertfall... Kunne fort gått med liv Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 På tv2 viste de en lenger video hvor han også prøvde og stjele en sykkel og holder på og få juling av han som eier sykkelen,:D men klarer og rive seg løs og løper videre....... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by NissanPrimera På tv2 viste de en lenger video hvor han også prøvde og stjele en sykkel og holder på og få juling av han som eier sykkelen,:D men klarer og rive seg løs og løper videre....... var så jævlig bra når hu dama løp etter han med en hoppe-stokk:D LOL Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 etter som jeg har hørt så har han nettopp slupet ut fra fengsel. Han hadde vistnok skaffa bil til stavanger ranet. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Hawkon DUMME IDIOTISKE NRK! hvorfor er alle så forbaska MS-"avhengige"... er faktisk andre som sitter med noe annet enn windows/explorer her også. vis litt kompitabilitet! (ingen som gidder å prøve og rippe for så å legge ut vel til oss dødelige?) Det funker for meg - bruker Mozilla nettleser i Winxp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg