Brian2f2f Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hvordan får jeg bilen til å bli helt hvit? uten at linjene og refleksjonen forsvinner osv? Siter Citroën suks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hei! Er en tutorial på digimods forumet om dette. http://digimods.e-visionit.co.uk/viewtopic.php?t=9690 Lykke til, show us the result :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian2f2f Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 jeg får det fremdeles ikke helt til... den blir bare grå likosm... jeg vil ha den nesten helt hvit! men da forsvinner bare linjer og refleksjoner....? ingen som vet hvordan man gjør det? Siter Citroën suks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg