Dr_S Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 http://www.bertilssonautoelectronics.se/butik/view_product.php?product=9827pak Er dette en bra løsning for en som er fersk på bilstereo? :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 De fleste her, meg inkludert, vil kanskje foreslå noe slikt: Begynn med en skikkelig spiller, kjøp deretter et godt frontsett (komponentsett bestående av mellomtone/midbass og diskant) Deretter kommer forsterker til dette og sub. Hattehyllehøyttalere generelt og 6*9" spesielt frarådes på det sterkeste om god lyd er målet. Gi oss et budsjett å gå ut fra så ordner det seg nok. Det er bedre å bruke et partre måneder på å bygge seg noe du er veldig fornøyd med enn å raske sammen noe på kort tid som du senere vil angre på når du får høre noe som låter som det skal. Ikke noe særlig å sitte og gremme seg over det en hører, da er det bedre med gåsehud og spontan glising midt i gitarsoloene ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kitta Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by jalla De fleste her, meg inkludert, vil kanskje foreslå noe slikt: Begynn med en skikkelig spiller, kjøp deretter et godt frontsett (komponentsett bestående av mellomtone/midbass og diskant) Deretter kommer forsterker til dette og sub. Hattehyllehøyttalere generelt og 6*9" spesielt frarådes på det sterkeste om god lyd er målet Helt enig me deg... Siter 99 Opel Astra G 1.6 16v Stv (Familiebil) 87 Volvo 240 B230K (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by jalla De fleste her, meg inkludert, vil kanskje foreslå noe slikt: Begynn med en skikkelig spiller, kjøp deretter et godt frontsett (komponentsett bestående av mellomtone/midbass og diskant) Deretter kommer forsterker til dette og sub. Hattehyllehøyttalere generelt og 6*9" spesielt frarådes på det sterkeste om god lyd er målet. Gi oss et budsjett å gå ut fra så ordner det seg nok. Det er bedre å bruke et partre måneder på å bygge seg noe du er veldig fornøyd med enn å raske sammen noe på kort tid som du senere vil angre på når du får høre noe som låter som det skal. Ikke noe særlig å sitte og gremme seg over det en hører, da er det bedre med gåsehud og spontan glising midt i gitarsoloene ;) Høres nesten ut som et forslag jeg skrev en tid tilbake jo:D :D Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hehe, får håpe litt av det du har å fare med har smitta over på meg da :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg