PerryZaphire Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Halla på'rei Har DU eller noen DU kjenner et par 6.5" høytalere til bil liggendes? gjerne toveis men alt er intr. aller aller helst pioneer.... eller rockford men er ute etter billigst mulig så rockford er vel egentlig ikke en option Jeg har noen Sony X-Plod 5.5" 2veis og Eltax 8" treveis som jeg skal kvitte meg med så om DU er intr. i et evnt. bytte så funker det perfekt... jeg har også en DLS CA20 forsterker som er rimelig ny. 2x50w eller 1x 170w. Ellers så er alt av pioneer intr. Men helst.... aller helst billig stuff... let me know Har også en Kenwood KDC3080R cd spiller som jeg ikke trenger... den er noen mndr gammel og strøken..kjempeflott spiller. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 http://www.alpine-europe.com/alpine/cms/details.php?p=331&details=1 et veldig bra komp-sett, 250W peak power og 50W rms spiller veldig reint er du intressert så send på en pm! Mvh StianS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Har 4stk pent brukte Kicker comp vr 6.5" nypris 4000kr gi meg et bud...:) brukte dem som midbass i BMW`n men det ble litt for brutalt...:) kan selges med montering baffel i herdet verktøstål for isobarik montering, med krom alu ringer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg