ArraKiss Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Rålekker Primera P12 Hva mener dere? SYnes den var meget gjennomført og ga meg noen tanker, jeg som er på jakt etter Primera.. Riktignok ikke st.vogn, men biler som denne kan kanskje få meg på bedre tanker? Vil gjerne høre hva dere synes.. om bilen, prisen ALT! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Sykt pen... :) Har sansen for stv.`ene, men ikke sedanene, de er ufattelig stygge. Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Lekker bil ja. Syns også at p12 stasjonsvogn er penest. Hva med denne da? :D :D :D Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Bærre Lækkert:D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Har forresten kjørt en primera w12 2.2 dCi tekna(?).... Var en drøm å kjøre, bare synd bilselgern satt i passasjersetet. :| Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Kjenner han som selger bilen.. Grom bil han har brukt mye penger på.. Han jobber på Nissan sammen med bekjente av meg :) Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 syns w12 blir gær ålreit utvendig,med det riktige stylingkittet, og felger...Men innvendig liker jeg den ikke no særlig, vet ikke hvorfor,men er noe som ikke er "primera" der :D hihi. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg