le0n Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Har altid siden jeg var pitteliten drømt om Countach'n, og det gjør jeg fortsatt for den bilen er bare helt vannvittig deilig :D Tingen er det at EN gang SKAL jeg eige en sånn, så nå lurer jeg egentlig på; - Hva er det billigste du kan få kjøpt en sånn for nå? (Da tenker jeg på den med det nyeste desigenet). -Hvor mye må jeg som 18 åring betale i forsikring for og eige en sånn tror dere, vist jeg overhode får forsikre en sånn da? -Er det fakta at du må ta xtra kurs i bilkjøring når du kjøper en sånn vannvittig sportsbil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Tja, her har vi jo en til 716 000,- ferdig reg. men det er jo en gammal 83" mod da: link........ En 90" mod her den kommer på 930 000,- var vel en sånn du mente..Link 2... Så her er det bare å løpe og kjøpe! thumpsup Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Eller så kan du kjøpe deg denne for 140.000,- ....damene ser jo ikke forskjell uansett :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by Överladdaren Eller så kan du kjøpe deg denne for 140.000,- ....damene ser jo ikke forskjell uansett :D Hehehehehe... Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by Överladdaren Eller så kan du kjøpe deg denne for 140.000,- ....damene ser jo ikke forskjell uansett :D Hehe.. En boble.. HELE 122 boble-putre-hester.. Gjør nok jobben den og. :D Veteran og greier.. Slipper sikkert extrakostnader med kjørekurs oxo med en slik supersportsbil! :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Erling: Egentlig kunne jeg tatt begge.. Neida, begge disse to er sånn jeg tenkte på, lixom den enda gamlere saken jeg ike liker så godt.. Og Overladdaren: Kunne gjerne tenkt meg en replica jeg.. Sikkert mye arbeid med vedlikehold osv, men likevell - sjekk utseende!!! KONGE! Ruler gata da ;) Hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Her har du en norsk `86 til 1.295.000,- Link Eller hva med el leeeekker Miura SV? Link. Pris: 2.850.000 ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Hva med en 'Diablo' Eller en halvferdig '360 Modena Spider' Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by famir Her har du en norsk `86 til 1.295.000,- Link Eller hva med el leeeekker Miura SV? Link. Pris: 2.850.000 ;) Ja tro meg, har sett på den Miura'n maaangen ganger... Tror det er den peneste bilen jeg overhode har sett til salgs i Norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg