leeny Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 lurte på det med instrumentskiver... har en golf 2 1.8 cl... noen som har skifta skivene på en golf 2 før? mye stress? må vel ha ut hele dashen? vanskelig å få alt på plass helt fint igjen? best å bytte selve skivene eller bare legge sånn folie oppå den originale? Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Må ikke ut med hele dashen nei ;) Bare ut ta av selve ramma rund knapper og cd spiller så ut med speedometer huset :) Du legger bare folien over de gammle skivene :) Guide Her Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hvite Skiver Til Speedometer Som Går Til 220km/t Hvite Skiver Til Speedometer Som Går Til 200km/t Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Hvite Skiver Til Speedometer Som Går Til 220km/t Hvite Skiver Til Speedometer Som Går Til 200km/t Den er god. Er det bare til å skrive ut og lime de på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 de bildene på den linken du ga meg thabozz, de er jo ikke riktige! når jeg skal printe de ut blir de sykt små.. eller altfor store... har du noen riktige? Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jo de er riktige! Den enste som ikke er riktig er speedometert som går til 220! Du må åpne bildene i paint og printa ut derifra! 220 har jeg desverre ikke i riktig størelse og ikke har jeg fått til og lage det heller så det er akkurat derfor jeg ikke har hvite skiver på bilen selv :mad: Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Jo de er riktige! Den enste som ikke er riktig er speedometert som går til 220! Du må åpne bildene i paint og printa ut derifra! 220 har jeg desverre ikke i riktig størelse og ikke har jeg fått til og lage det heller så det er akkurat derfor jeg ikke har hvite skiver på bilen selv :mad: Du har ikke skiver som går til 260 da? Noen som kan fikse dette? Martin Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hmm.. Så du sier at 220 ikke er riktig....? Hva med 200km/t da? er den riktig? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 200 er rikti size ja :) Har skiver til 260 på pcn hjemme hvis jeg ikke tar feil, GTI 16v right? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by ThaBoZZ 200 er rikti size ja :) Har skiver til 260 på pcn hjemme hvis jeg ikke tar feil, GTI 16v right? Ja er vel det. Skulle hatt det jeg. Kan du legge det ut eller eventuelt printe det ut og sende skivene til meg? Martin Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg