Henrik_H Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Så denne Porsche Cayenne'n i Praha.. noen som kan fortelle meg noe om denne? aldri hørt om gemballa før. Var rimelig fet, 20" med noen helt sinnsyke traktor-lignende dekk! Var faktisk en sivil-politibil! Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 700hk... Alt jeg vet. :) Tror den koster 2-3 mill. Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 fronten. min mening: fremdeles bare en stygg porsche! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 så rå ut den. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 fronten. min mening: fremdeles bare en stygg porsche! Hmm.... Finnes det stygg porsche? :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Gemballa er et firma som bygger om og foredler Porscher i diverse former. Selger vel også enkelte modeller som sine egne. De leker ikke butikk for å si det slik ;) http://www.gemballa.com Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 vet om en som kjører en "nesten" sånn i bærum.... 22" lavprofil.... og turbo... hehe.. den er grom ja. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 fronten. min mening: fremdeles bare en stygg porsche! spiser "american muscles" til frukost :) Fin, er vel ikke rette formuleringen, men brutal... det er det den ser ut som.. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Det var faen meg en sivil-politibil også, hadde sirener i hattehylla og walkie-talkie foran og greier! Hadde jeg fått kjøre rundt med en sånn bil hadde jeg blitt politimann ass :P (skulle tatt noen fler bilder, men var så mye dritt foran bilen så bildene ble ikke no bra) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Henrik_H Det var faen meg en sivil-politibil også, hadde sirener i hattehylla og walkie-talkie foran og greier! Hadde jeg fått kjøre rundt med en sånn bil hadde jeg blitt politimann ass :P (skulle tatt noen fler bilder, men var så mye dritt foran bilen så bildene ble ikke no bra) Sirener i hattehyllen!!? HAHA! tror nok ikke det du..! tror det hadde blitt dårlig med hørsel på de som skal sitte inni bilen med sirener på da.... :D Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P spiser "american muscles" til frukost :) Fin, er vel ikke rette formuleringen, men brutal... det er det den ser ut som.. Kanskje en hadde fått draget på Celina me en sånn Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P spiser "american muscles" til frukost :) Fin, er vel ikke rette formuleringen, men brutal... det er det den ser ut som.. Påkost en: Like masse: (i motor/understell osv) slik at de havner på samme prishylle.. hvem spiser hva sa du? Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Hells angel Sirener i hattehyllen!!? HAHA! tror nok ikke det du..! tror det hadde blitt dårlig med hørsel på de som skal sitte inni bilen med sirener på da.... :D hehe.. Sorry, ikke sirener, men blålys! my bad! Var vel litt trøtt da jeg skrev det! ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Henrik_H hehe.. Sorry, ikke sirener, men blålys! my bad! Var vel litt trøtt da jeg skrev det! ;) Hehe! :D Hørtes litt smartere ut med blålys enn sirener ja! Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Zenith Påkost en: Like masse: (i motor/understell osv) slik at de havner på samme prishylle.. hvem spiser hva sa du? heller en sånn enn en 5 dørs kasse fra tyskerne ja.. hehe!! der snakker vi BIL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg