Gå til innhold

Turbonitics T3 super 60

Ranger emnet

Labbetuss

Anbefalte innlegg

Turboen skal på en 16v motor med datasprut.Innebygd wastegate holder mer enn nok til ditt bruk Lappetiss.Blir billigere også,du slipper å kjøpe ekstern wastegate som fort koster noen tusenlapper.Turboene yter like mye enten den har innebygd eller ekstern wastegate........

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lappetiss skal bygge turbo av en 16v motor.Han skal kjøpe Autronic såvidt jeg vet........han har fått tak i S4 stempler og råder fra KRB.Ellers vet jeg ikke hva planer han har for den motoren.Kjenner jo Lappetiss da......bor bare 900 meter fra meg....omtrent.....i luftlinje iallfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datasprut er en engangs investering spør du meg!! Slipper du å knote med ymse chipper og tull.........med datasprut er det bare å bremse opp igjen motoren :) Fort gjort!!! Men det er jo det med penga da..............jeg ga ikke mere enn knappe 4 lapper for brukt Haltech fra Sverige :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Datasprut er en engangs investering spør du meg!! Slipper du å knote med ymse chipper og tull.........med datasprut er det bare å bremse opp igjen motoren :) Fort gjort!!! Men det er jo det med penga da..............jeg ga ikke mere enn knappe 4 lapper for brukt Haltech fra Sverige :D :D :D :D :D :D :D

Kanskje jeg også skulle finne meg en brukt datasprut... 5000 gir jeg, ikke mer.. Digifant (2000) + Chip (2000) = 4000 for det.

Hva koster det å få den mappa da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tengte jeg skulle kjøre med autronic, og autotune chip.

og mappe den på gata først for å se om det blir bra.

men det er ikke kjøpt enda....

det er det med penger ja...:(

jobber jo som elektriker lærling da, så det er ikke de allt for

store lønnslipper som popper ned i postkassa

og ellers blir det vell med tida noe i den duren som min hjelpsomme sekritær Audi Quattro Turbo Osv. har beskrevet

over, med tida vell å merke

Lenke til kommentar
Del på andre sider