Labbetuss Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Noen som vet fordeler/ulemper T3 med intern wastegate og T3 med ekstern wastegate? Er det stor forskjell på hva de yter? Mvh Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 T3 med intern wastegate fungerer helt bra den. er ikke så store fordeler med ekstert wastegate på denne turbo'en. Hva slags motor skal den på? Hadde sånn på gamle g60 motoren min. gikk greit da. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Turboen skal på en 16v motor med datasprut.Innebygd wastegate holder mer enn nok til ditt bruk Lappetiss.Blir billigere også,du slipper å kjøpe ekstern wastegate som fort koster noen tusenlapper.Turboene yter like mye enten den har innebygd eller ekstern wastegate........ Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Sånn turbo jeg også vil ha... :) Labbetuss, hvilken innsprut bruker du? Hva bygger du på ? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Lappetiss skal bygge turbo av en 16v motor.Han skal kjøpe Autronic såvidt jeg vet........han har fått tak i S4 stempler og råder fra KRB.Ellers vet jeg ikke hva planer han har for den motoren.Kjenner jo Lappetiss da......bor bare 900 meter fra meg....omtrent.....i luftlinje iallfall!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Okei... Faen, alle har visst penger til datasprut, men jeg som liten 18 årig dritt hakke råd til det.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Datasprut er en engangs investering spør du meg!! Slipper du å knote med ymse chipper og tull.........med datasprut er det bare å bremse opp igjen motoren :) Fort gjort!!! Men det er jo det med penga da..............jeg ga ikke mere enn knappe 4 lapper for brukt Haltech fra Sverige :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Datasprut er en engangs investering spør du meg!! Slipper du å knote med ymse chipper og tull.........med datasprut er det bare å bremse opp igjen motoren :) Fort gjort!!! Men det er jo det med penga da..............jeg ga ikke mere enn knappe 4 lapper for brukt Haltech fra Sverige :D :D :D :D :D :D :D Kanskje jeg også skulle finne meg en brukt datasprut... 5000 gir jeg, ikke mer.. Digifant (2000) + Chip (2000) = 4000 for det. Hva koster det å få den mappa da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Desember 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 tengte jeg skulle kjøre med autronic, og autotune chip. og mappe den på gata først for å se om det blir bra. men det er ikke kjøpt enda.... det er det med penger ja...:( jobber jo som elektriker lærling da, så det er ikke de allt for store lønnslipper som popper ned i postkassa og ellers blir det vell med tida noe i den duren som min hjelpsomme sekritær Audi Quattro Turbo Osv. har beskrevet over, med tida vell å merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg