Gå til innhold

Problemer med sony cdx f7500

Ranger emnet


fred_stian

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en sony cdx f7500 skulle spille cd med mp3, og da bare hakka sangene.. Som med vanlig cd når det er hakk i cden... Så jeg prøvde noen andre cder også (4 forskjellige) tenkte den første var hakkete eller no... Men på noen av cdene var det sanger som hakka, ikke alle på cden hakka men noen...

Brant en helt ny cd nå, skal se om det blir bedre....Men har noe opplevd noe av det samme? Kan det være dårlig ripping eller no??:(

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fred_stian

Kan det være dårlig ripping eller no??:(

 

Det skal du ikke se bort i fra, men enkelt å finne ut.. Spill de på pcen din først for å sjekke om de er hakkete eller ikke. "Hakker" de der også så har du funnet problemet, ellers ville jeg ha klagd på stereo'en.

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.... Har bare fulgt "hullet" til cd spillere som er der orginalt... Så den er ikke såååå skrå..

 

Og nå har jeg brent en ny cd, og har ikke funnet noen der som hakker.. Sikkert ikke no gla i de gamle cd'ene mine! :|

 

Og de låtene som hakker på de gamle cd'ene hakker ikke på pcen... Får heller brenne en hel hævv med nye cd'er da! ;)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fred_stian

Har kjøpt meg en sony cdx f7500 skulle spille cd med mp3, og da bare hakka sangene.. Som med vanlig cd når det er hakk i cden... Så jeg prøvde noen andre cder også (4 forskjellige) tenkte den første var hakkete eller no... Men på noen av cdene var det sanger som hakka, ikke alle på cden hakka men noen...

Brant en helt ny cd nå, skal se om det blir bedre....Men har noe opplevd noe av det samme? Kan det være dårlig ripping eller no??:(

 

Har opplevd noe lignende før, men på en stasjonær spiller.... problemer her var at den ikke var helt venn med de gamle TDK brenne cd'ene, så byttet til ett annet merke, å da funket det helt fint....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk også at du ikke har hull i kanalen til varmlufta opp til ruta bak spilleren...det hadde jeg, noe som medførte overoppheting av spilleren (Sony er visst overfølsom for sånt) og at den bare spilte de 5 første sekundene av hver mp3-låt.... Flytta den likegodt ned i midtkonsollen...ikke røyker jeg så jeg trenger askebeger, dessuten er det så skarpt lys i spilleren at det blendet ved mørkekjøring.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår