Gå til innhold

Noe streetmeet i Fredrikstad/Særp før vinteren?

Ranger emnet

Veronica

Anbefalte innlegg

Amfi Borg ledelsen var visst helt i harnisk etter forrige gang. De bryr seg vel ikke om at vi er der, men det var børninga som gjorde at det rant over tenker jeg. Var mye skriverier i avisene om å sette opp bom der osv. Har ikke sett noen bom enda men.

Et annet fint sted kunne vært Østfoldhallen. Bare som et forslag liksom, men jeg kan være enig i agt Borg er greiest, spesielt for de som kommer langveisfra.

Men hvis det skal bli noe, så kan jeg være førstemann som slenger ut en dato da, så kan den diskuteres.

Fredag 29 oktober, eller lørdag 30 oktober.

Skal vi si fra klokken 21.00 og utover.

Da kan det diskuteres.

Jeg kommer hvertfall, selv om det blir på vintern, men er kult hvis vi kan få i stand noe før mange gjemmer bort finbilene for vinteren..

Bare som en ide sånn helt på forhånd..Hvis vi kunne prøve å ike bli sett på som drittunger med masse burning og slikt, så kanskje vi kan få ett litt bedre image blandt lokalbefolkningen. Jeg liker burning og sladding og leking selv, men det er jo faktisk en del kroner det er snakk om for asfalt osv. Og så har vi fylla da. Da har jeg nevn et stort problem andre folk har med bilmiljøet, og ett stort problem JEG har med bilmiljøet. Ta det som en oppfordring, og tenk over hva du gjør, så tror jeg vi alle skal klare å ha et finfint treff :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det skjønner jeg vettu,ikke noe problem med fredag heller for min del i hvertfall. :D

Vet ikke hvordan det er med dere andre her jeg?

**Funker Fredag bra eller?**

(Kort varsel uansett,men kan bli bra alikevel!) ;)

Run your fingers over my car,and

I`ll run my car over your fingers!

Sierra

Cosworth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paul og Veronica, husk at smart club har oppe på fredager da, 20 er det masse folk der.... IKKE ha det på borg....jeg fikk bare problemer sistgang ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Poffs

hva med kl 21.00 da,kanskje litt bedre...

kommer du da magnus?

kommer nok, ikke i Mustangen da....har skjeve topper som jeg skal plan og porte. Håper å sitte på Veronica ditt....(Veronica er jenta du møtte på bowlinga)

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

kommer nok, ikke i Mustangen da....har skjeve topper som jeg skal plan og porte. Håper å sitte på Veronica ditt....(Veronica er jenta du møtte på bowlinga)

problem med topper....det har jeg alldri vært borti:D

alle som trimmer må regne med svin på skogen:rolleyes:

veronica virka som ei hyggelig bærte,"cossi bærte" ha ha

nå blir ho vel innbilsk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....hu blir nok det nå ja Paul.....thi hehe

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=53265

Hei alle...

Nå er det treff igjen i Østfold.

Smart club Råde lørdag 30 kl 21

Grunnen til valget er fordi jeg fikk litt trøbbel pga treffet på borg, har også hatt litt problemer med Fmv treffene... Jeg setter bare denne datoen og de som kan komme kommer, og de som ikke kommer,ja, de kommer ikke

Alle er velkommen....

Mvh Veronica & Ottesen

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider