NissanBoy Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Du som har Gt og kompis som hadde 325 (mulig jeg forveksler), prøvd deg i drag mot bilen til azzido? (ikke at drag har noe å si, bare gøy å høre) Du forveksler ikke! Vi har aldri kjørt drag. Og nå har jo han solgt bilen så... Hadde vært moro å prøvd! Merkelig vi ikke gjorde det egentlig :confused: Men! For et par dager siden (i Tyskland aneglsmili ), kom jeg plutselig opp i rævva på en bekjent 200 SX (S13). Så lå jeg etter han ut av et kryss - tømte 1. 2. og 3. gir, og etter noen sekunder på 4. slapp han gassen og jeg kom meg forbi. Helt fra 1. og til han gikk av pedalen når jeg lå i 4. så var luka mellom oss ganske lik. DET hadde jeg ikke trodd på forhånd! 150 n/a vs 169 Turbohk..... Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Men, siden vi blander inn 325, så kan vi like så godt blande inn Primera TE. Primera TE er en helt vanlig 2 liter (med samme teknologi som hondas vtec), uten turbo, helt stock, med 198 hester. Det hadde vært artig å sett en 325, opp imot denne bilen. hellothere Men dette er off-topic. Vi snakker om 318,320 og 520 vs. 2 litern i Primera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg