Gå til innhold

Hva bør jeg gi for en 1,8 motor?

Ranger emnet

Nissanmicra

Anbefalte innlegg

Originally posted by stf1

Ringte til den lokale huggern og hørte på motor. Vil bytte til 1,8 da min 1,6 begynner å bli litt skrall.

De skulle ha 3000 +moms for en 1,8 som har gått 133 000km.

Riktig pris? For dyrt?

Må da gå an å få kjøpt uten moms og kvittering? :D

Betalte 2000 for min 1,8 komplett med tennongsmodul å sånn.. Den hadde gått 160.000.. Forgassermotorer er det veldig mange av.. Bare søk så finner du sikkert.. Solgte nettop en 1,8 monojet motor for 1500 kr.. Du får motor for alt fra 500 kr og oppover... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by stf1

Ringte til den lokale huggern og hørte på motor. Vil bytte til 1,8 da min 1,6 begynner å bli litt skrall.

De skulle ha 3000 +moms for en 1,8 som har gått 133 000km.

Riktig pris? For dyrt?

Jeg hørte også på en slik motor for lenge siden, mener det var ca 3000 pluss moms da også... men ble til at jeg beholdt den gamle motoren, for er jo ikke noe garanti for at den nye motoren er bedre enn den man har fra før av

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du Terje... men om du sendte den på torsdag regner jeg med at den er her i morra! Håper det iallefall så jeg får begynne å montere den... hva er sjansen for at det ligger opp strøm til ekstralysa når det ikke har stått i orginalt. Hender at det ligger ledinger til ting selv om det ikke er montert... Evt. hvordan bør jeg koble dette? Er det greit å "stjele" strøm fra hovedlysa?

Steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider