Gå til innhold

Hjelp! gjelder dører...

Ranger emnet

Langerud

Anbefalte innlegg

har tatt bort dørhåndtakene på bilen min, eller rettere sagt 88-dørene jeg har kjøpt og leter etter shaved door kit. sendte forespørsel til autospar om de hadde, men fikk bare beskjed om at de hadde til bagasjerom.

Han la oxo til: "Du vil aldri få bilen godkjent med dette på dørene, det er kun godkjent på bakluke. Dette fordi ved eventuell ulykke skal det være mulig å få opp dørene fra utsiden."

Er det ikke lov å shave dørene helt???:( :( :mad:

har da sett noen andre her på forumet som har gjort dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst flere på forumet som har det i boks...bl.a tror jeg Rakriste på einser-forumet har fått OK fra 'tilsynet. Skal ikke være noe problem såvidt jeg vet... Men så er det kanskje forskjellig fra tilsyn til tilsyn. Skulle tro vi hadde som USA, flere forskjellige stater med egne lover...:rolleyes:

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltilsynet rundt om sier litt av vært de :( (idioter)

men de fant ingen lov som forhindret det i å bli godkjent på mitt prosjekt!! :)

angående kit og slikt, sjekk ut http://www.autotechalarms.com/

jeg har kjøpt mitt sett (starter kit og poppere)

tok rundt 4 uker før jeg hadde det på døra, gode priser og god email support!

lykke til.

PS:. Alternativt så skaffer du noen andre dører m/ håndtak som du (billig og bra) sprayer i nesten samme nyanse som bilen din,

disse bruker du da på eu kontroller og godkjenning.. trallalla.. detta går så bra ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider