Gå til innhold

Golf GTi interiør selges. + dashbord og midtkonsol *strøkent*

Ranger emnet


tplassen

Anbefalte innlegg

Har et strøkent GTi interiør til salgs, store fine utbyggere:)

 

Svart/mørkegrått med gule og blå tynne striper i. Det GTi interiøret som de fleste synes er finest.

Samt med interiøret så kan også et strøkent dashbord følge med (sort) med GTi instrument og hele greia.

Og midtkonsol følger med. (sort)

 

Alt er helt strøkent, de som vil kan slenge inn et bud på det. :)

 

 

?Varegruppe=0072&Vare=10226&Bilde=1&Lager=&ASP=1475&Type=VW&Model=Golf&Year=1989

 

og

 

?Varegruppe=0072&Vare=10226&Bilde=2&Lager=&ASP=1475&Type=VW&Model=Golf&Year=1989

 

dette var de bildene jeg fant. ikke så gode, men da ser dere iværtfall åssen stolene ok baksetet er.

 

Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Har et strøkent GTi interiør til salgs, store fine utbyggere:)

 

Svart/mørkegrått med gule og blå tynne striper i. Det GTi interiøret som de fleste synes er finest.

Samt med interiøret så kan også et strøkent dashbord følge med (sort) med GTi instrument og hele greia.

Og midtkonsol følger med. (sort)

 

Alt er helt strøkent, de som vil kan slenge inn et bud på det. :)

 

 

Mvh Terje

 

Bilder......

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Home_Page/Bilder/?Varegruppe=0072&Vare=10226&Bilde=2&Lager=&ASP=1475&Type=VW&Model=Golf&Year=1989

 

prøv å få fram den linken der, der ligger det bilder av interiøret. (bilder fra NBS)

 

 

forresten, det er ikke så dyrt å få fraktet det til oslo,hør med tollpost, nor-cargo, linjegods eller noe lignende.

 

 

mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos NBS må du punge ut med 5.400kr for det samme interiøret som jeg selger, og da får man ikke med dashbord og midtkonsol. jeg skal forresten selge med dørtrekkene, det glemte jeg og skrive.

Altså, jeg har ikke tenkt å selge det for 5.400kr, vet at det er overprising, men kom med seriøse bud da, 500kr er dessverre altfor lite.

 

starter på 1.500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, har du ikke noe annet å finne på 00.45 om natten enn å finne en annonse du tydeligvis ikke har peiling på, å klage på den??

 

Tro meg, interiøret er verdt minst 1.500,- men dersom det er for mye for deg så kan du jo gå innpå NBS å sjekke prisen hos dem, den ligger vel på drøyt 5.400,-

 

mulig det kryr av GTi interiør, men det finnes mange stygge og fillete interiør også, noe som dette IKKE er. Og det ser ikke ut som at det er så veeeldig mange GTi interiør som står til salgs inne på forumet nå, gjør det vel???

 

Interiøret selges til høystbydende over 1.500,-

 

Orph, nå må du legge deg.

 

 

Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, NBS er skyhøye i pris, veit det.

 

Men interiøret er 100% strøkent, så da er det verdt alle penga:)

du ser bilde av interiøret om du går inn på NBs sine sider å sjekker interiør til Golf 2.

 

Er oppe seint jeg ja, jobber litt med en innleveringsoppgave i Sosiologi og Psykologi, høyskolen er litt stress yodude

 

 

bare å by på interiøret dere som er interessert, PM meg.

Dashbord,dørtrekk (2dørs), 2 stoler + baksete, midtkonsol.

minstepris 1.500,-

 

 

Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår