Gå til innhold

Klare lykter til Jetta II!

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

Satt å leste siste VW WOB da jeg kom over at IN.Pro har laget klare lykter til Jetta II...

Har selv hatt Jetta og hadde utrolig lyst på klare lykter, men inntil nå så har vel det vært umulig å oppdrive...

Ville bare si ifra, så kanskje jeg får se noen med det på neste års VACN-treff...??? :)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Satt å leste siste VW WOB da jeg kom over at IN.Pro har laget klare lykter til Jetta II...

Har selv hatt Jetta og hadde utrolig lyst på klare lykter, men inntil nå så har vel det vært umulig å oppdrive...

Ville bare si ifra, så kanskje jeg får se noen med det på neste års VACN-treff...??? :)

 

Har sett dem men jeg synes de ikke var spesielt pene.. Var liksom noe spesielt som ikke var så pent... :rolleyes: Men bra at det kommer nye ting til jetta.. Har ikke funnet noen baklykter da? Er kanskje ute etter klare og røde eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos den "lokale" VW-forhandleren kikka eg på ei eske med ei lyktelist fra Kamei trur eg. På eska var det bilde av forskjellige modeller med de forskjellige listene, der var det et eget bilde for Jetta GT, der det såg ut som om den hadde mye klarare lykter enn den vanlige Jettaen.

 

Var lyktene eftermarked også, eller blei kom GT med tøffe lykter?

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der eg kjøpte dei stod det var "xenon-look".

eg trur det er vare tre forskjellige lykter du får til jetta.

orginal, sotet og desse nye "xenon-look"

har lagt merke viss du har forskjellig vinkel når du tar bilde så vil lyktana sjå foskjellig ut.

hadde ett bilde av bilen der eg stod 3m fra bilen og 0.5m over bakken og ett bilde 3m fra bilen og 1m over bakken. på bilda så såg det ut som det var to forskjellige lykter.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag fekk eg lyktana heim til meg.

blir montert i mårra. dei som lurte kva pærer det er så er der 2xH7 pærer. ein for lang og ein for nærlys pluss parklys.

bilder blir lagt ut på tråden min.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår