Oddgeir.L Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Er det noen som har et vrak stående, eller vet hvor det kan skaffes vrak fra utlandet, så si ifra =) Motor/gir/ledningsnett/hjerne må være inntakt. Helst bakskadet. Skal brukes til ombygging av en 90q b3. Tlf 95 17 36 82 Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0LL Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Søk litt rundt om på tyske og svenske bilanonnse-sider. f.eks: mobile.de blocket.se bilannonser.se Prosjekt på gang på Dokka? Lag en tråd om bilen din når du begynner å bygge den om da :) Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg har bilen. Prosjektet er bare i tenkeboksen enda. Jeg er for tiden student, så jeg får se hva jeg får tak i, og til hvilke summer. Men helt umulig av at det blir noe av, er det ikke :D Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 d lønner seg ikke å finne vrak i tyskland. mener å ha hørt at det er innført avgifter på det også, (dvs. man må betale avgifter som om bilen skulle være i kjørbar stand) Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Så lenge bilen skal brukes som delebil, så må man betale mva av kjøpesummen inkl frakt. Det må man på alt som skal importeres til Norge. Engangsavgift må bare betales hvis man skal ha skilter på importert bil. Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg