Gå til innhold

streetracing i los angeles

Ranger emnet

88modell

Anbefalte innlegg

Dæven,de mister ikke bare lappen der, de trøkker faktisk sammen bila hvis de blir tatt for å drive med street racing...det er en sinnsyk straff...for håpe skogshora ikke før høre om dette!!!

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 88modell

http://cbs2.com/topstories/topstoriesla_story_287174914.html

ser kjipt ut :(

mange fnf gutter som griner nå aneglsmili

Jeg lukter en del heftige biljakter etterhvert.. tenk hvis bilen du har lagt ned sååå mye penger og tid i, står i fare for å bli vraka fordi du kjører for fort.. da spørs det om ikke jeg hadde hatt en ekstremt tung høyrefot gitt:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

au..håper ikke florida kommer opp med samme tankegang.. siden jeg lukter på å fløtte dit innen kort tid..

litt kjipt at de knuser biler da..men fint å se at folk der forte ikke er stort smartere enn politikere her hjemme..hehe

siden de hadde sett på strees race som følge av 2 fast 2 furious og oppfølgeren !!!

trodde det var 2F2F som VAR oppfølgeren jeg men..jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare at de hadde race der som er ulovlig...sto at det er en forseelse bare å SE på et race...dvs du kan bli bøtelagt for det. :eek: IKEA-treffet kunne blitt dyrt for noen gitt... :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å knuse en bil bare fordi eieren har kjørt fort er alt for drastisk!!!! Er jo faen ikke bilen sin skyld:rolleyes: ;)

Hvis Torlid møkkakjærring kommer å sier at kjærra mi ska knuses fordi jeg har kjørt for fort så begynner jeg å slå!!!

Gutta som er i det miljøet borti statene har brukt mye tid å ikke minst penger på bilen sin. Alle føler vi litt spes for bilen vi har brukt mye tid å penger på. Å at noen sier "nå ska vi knuse bilen din fordi du har kjørt gris" Det blir helt feil. La han aldri kjøre igjen,men la han beholde bilen sin!!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Eight people to date this year have lost their lives in drag-racing related accidents," Says Bratton. "Eight people who should be alive today, except for the mindless foolishness of this type of activity."

"On Oct. 1, two seniors from Village Christian School were killed in what police believe was a head-on, racing-related collision in the 7700 block of La Tuna Canyon Road in Sun Valley."

Kilde: Samme saken på CBS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Eller 16åringer+f&f+2f2f+HondaCivic+Intake+Exhaust+m4d_veTACH_y000!

sant sant :D

men er litt drøyt,men jeg har fått intrykket at det er i san diego streetracing er verst,i og at i LA har det ikke vært mye etter av "the movie" kom siden polisen har vert mer på hugget etter den kom!

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider