88modell Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 http://cbs2.com/topstories/topstoriesla_story_287174914.html ser kjipt ut :( mange fnf gutter som griner nå aneglsmili Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Dæven,de mister ikke bare lappen der, de trøkker faktisk sammen bila hvis de blir tatt for å drive med street racing...det er en sinnsyk straff...for håpe skogshora ikke før høre om dette!!! Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by 88modell http://cbs2.com/topstories/topstoriesla_story_287174914.html ser kjipt ut :( mange fnf gutter som griner nå aneglsmili Jeg lukter en del heftige biljakter etterhvert.. tenk hvis bilen du har lagt ned sååå mye penger og tid i, står i fare for å bli vraka fordi du kjører for fort.. da spørs det om ikke jeg hadde hatt en ekstremt tung høyrefot gitt:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 au..håper ikke florida kommer opp med samme tankegang.. siden jeg lukter på å fløtte dit innen kort tid.. litt kjipt at de knuser biler da..men fint å se at folk der forte ikke er stort smartere enn politikere her hjemme..hehe siden de hadde sett på strees race som følge av 2 fast 2 furious og oppfølgeren !!! trodde det var 2F2F som VAR oppfølgeren jeg men..jaja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Ikke bare at de hadde race der som er ulovlig...sto at det er en forseelse bare å SE på et race...dvs du kan bli bøtelagt for det. :eek: IKEA-treffet kunne blitt dyrt for noen gitt... :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 ush var jo bare et vrak de knuste uansett, eieren gikk sikkert med på det :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Å knuse en bil bare fordi eieren har kjørt fort er alt for drastisk!!!! Er jo faen ikke bilen sin skyld:rolleyes: ;) Hvis Torlid møkkakjærring kommer å sier at kjærra mi ska knuses fordi jeg har kjørt for fort så begynner jeg å slå!!! Gutta som er i det miljøet borti statene har brukt mye tid å ikke minst penger på bilen sin. Alle føler vi litt spes for bilen vi har brukt mye tid å penger på. Å at noen sier "nå ska vi knuse bilen din fordi du har kjørt gris" Det blir helt feil. La han aldri kjøre igjen,men la han beholde bilen sin!!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 "Eight people to date this year have lost their lives in drag-racing related accidents," Says Bratton. "Eight people who should be alive today, except for the mindless foolishness of this type of activity." "On Oct. 1, two seniors from Village Christian School were killed in what police believe was a head-on, racing-related collision in the 7700 block of La Tuna Canyon Road in Sun Valley." Kilde: Samme saken på CBS2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 i LA 8 personer , staten california 24 ;) men det er nok mest "ricere" som tar livet av seg tror,16 åringer+f&f+200 hk +++ bil=aneglsmili satt litt på spissen! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by 88modell men det er nok mest "ricere" som tar livet av seg tror,16 åringer+f&f+200 hk +++ Eller 16åringer+f&f+2f2f+HondaCivic+Intake+Exhaust+m4d_veTACH_y000! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Dette kan bli morsomt. Kommer nok endel "budget" streetracere etterhvert da. Blir de ferska leverer de bilen med glede til pressing liksom. Syns dette var litt drøyt jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Eller 16åringer+f&f+2f2f+HondaCivic+Intake+Exhaust+m4d_veTACH_y000! sant sant :D men er litt drøyt,men jeg har fått intrykket at det er i san diego streetracing er verst,i og at i LA har det ikke vært mye etter av "the movie" kom siden polisen har vert mer på hugget etter den kom! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 NNNEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII!!!!!!!! IKKE CAMARO`N!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg