Gå til innhold

Lille gule!

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Originally posted by VW2

Grattis med bil. Må jo nesten bli old skool av denne. Er det mye rust på bilen eller? Interiøret var konge!:)

Martin

Det var de penga da... Hehe! Det er litt rust rundt vinduer og skjermer og slikt, men tror den skal være bra under. Men jeg har lyst til å få den i bruksstand. ;)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var jo ikke kjempe ille det, ikke "farlig" rust. Jeg fant en god del rust på gulvet mitt, nok til at jekkfeste foran og bak ca.30cm vil bli svakt, skal rustsveise hos en kamerat før snøen kommer. skal også skifte hjulbuer og venstre framskjerm, da blir den perfekt :)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brandtenborg

Det høres bra ut da! Har du noen tråd gående med bilen din da? Alltid morro å se når andre holder på med samme type bil! Ideer o.l! :D

ja, har en post jeg også, ikke så populær, siden jeg ikke har noen bilder, men din er prikk lik.........

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg tak i en brukbar brukt tank, men er litt usikker på hvordan jeg skal bytte den. Her er et bilde av tanken:

LilleGule019.jpg

Når jeg tittet litt nøyere etter syns jeg det er merkelig at det i det heletatt er bensin på tanken! Påfyllingsrøret har rett og slett smuldret opp!

LilleGule021.jpg

Og til slutt et lite bilde av rusta rundt påfyllingshullet:

LilleGule023.jpg

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tanklokket koster 799 ja, men hvis du ser på linken tilhørende produkter så finner du alu.ring , og den koster 199. skulle jo kanskje være best å bytte plata under da, ellers så går det ikke mange mnd. før den ringen løsner, evnt. før alt rundt forsvinner.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider