Gå til innhold

Rå Golf på Hamar

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ThAMaZTeR

180 originalt på denne, i følge vognkortet... mener jeg å huske marius sa.. :P

Tviler jeg på men...

Anyway, du får ikke noe mer ut av å chippe exclusive utgaven på 180hk, enn du gjør om du chipper 150hk`en...

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

står nå så i vognkortet :D

Tror du må sjekke en gang til jeg.. Tror egentlig det står 110kW i vognkortet.

Denne bilene er vel en 2000 mod. dvs. det kan ikke være jubileumsutgaven for den kom ikke før i 2002.

:D

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

Tror du må sjekke en gang til jeg.. Tror egentlig det står 110kW i vognkortet.

Denne bilene er vel en 2000 mod. dvs. det kan ikke være jubileumsutgaven for den kom ikke før i 2002.

:D

Var det jeg trudde også, men dreiv å leita etter info før jeg la det ut, for å vera helt sikker ;)

Men du fortsetter å imponere for å si det sånn.... :D ;)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suvdal

Anyway, du får ikke noe mer ut av å chippe exclusive utgaven på 180hk, enn du gjør om du chipper 150hk`en...

Mente endel av 180hk utgaven kommer med en bedre turbo. Leste at noen av 180hk utgavene kom med en anelse bedre turbo, mens andre 180hk kom med den vanlige turboen. Vilkårlig hvem man fikk. Men er det fremdeles lavtrykksturbo i 180hk versjonen?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Mente endel av 180hk utgaven kommer med en bedre turbo. Leste at noen av 180hk utgavene kom med en anelse bedre turbo, mens andre 180hk kom med den vanlige turboen. Vilkårlig hvem man fikk. Men er det fremdeles lavtrykksturbo i 180hk versjonen?

Har ikke blitt helt klok på akkurat det enda jeg heller, men står noe her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=51205

Og på side 2 på linken over her, ligger det flere linker.

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-styling

Så,så. Vi vil vel ikke ha Dahlbäck-tendenser her, vil vi? heyyou thumpsup

hehe.. helt klart.. hadde dahlback tilbudt meg trimming på min bil.. hvis jeg hadde hatt en han ville gjort noe på så JA.. hehe..

men ellers så er den røde helt perfekt!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ørjan Eriksen

hehe.. helt klart.. hadde dahlback tilbudt meg trimming på min bil.. hvis jeg hadde hatt en han ville gjort noe på så JA.. hehe..

men ellers så er den røde helt perfekt!

Så lenge du har penger og en bil han kan trimme, så er det ikke noe i veien for å dra ditt da vettu.. Se priser og info på http://www.audituning.com

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider