ottar Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Dei ser jo fortsatt redde ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Loppa De øverste er av Polo lille venn ;) Samme bilen som Delta kom med;) UUPSSSS. Der ser du. Kansje en fordel og lese igjenom alle trådene før jeg er bråkjekk og sprer ut av min viten? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by antheus Der ser du. Kansje en fordel og lese igjenom alle trådene før jeg er bråkjekk og sprer ut av min viten? :D dUpLo racing har lov til å være bråkjekke.. det er faktisk pålagt fra styret. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 får stjele polo`n til mor, så e æ med :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by antheus Der ser du. Kansje en fordel og lese igjenom alle trådene før jeg er bråkjekk og sprer ut av min viten? :D Kanskje best det, så slipper du å ta feil stadig vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Utfordrer Team dUpLo med å bygge om kjerra mi med detta stylingkitet: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Går unna på skauen denna åsså gitt Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Faen, det er jo ikke diesel! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Itte heilt ørrginalt Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Kid-A: Der har du en liten pekepinn på hvordan bilen din skulle blitt til neste sesong, ja.. :D Skjermbreddere og 8x18" ;) Første i verden med diesel-kitcar.. hehe Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Har faktisk vurdert disse skjermbreddera seriøst! Men det blir ikke neste år... 18-tommere burde være perfekt her ja, i motsetning til åssen det ser ut på enkelte andre Polo 6Nsombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Polo 9N kitcars ble jo presentert allerede i 2001 i ESSEN (har dere ikke klubbvideoen gutter)... Jeg sier bare ja takk....men når DuPLoen får litt pustehjelp blir de bilene der småplukk:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by Delta Kanskje best det, så slipper du å ta feil stadig vekk. Har jo aldri tatt feil før, så det med stadig vekk er litt overdrevet. Proud member of: team dUpLo racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg