Flasher Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Er det mange her som er flinke til dette, og bruker litt av fritida/jobbtida si til dette? jeg har ett bilde hjemme jeg kunne tenke meg å modde litt.. så hvis noen av dere har lyst til å hjelpe meg med det, så kan dere få navnet på det, skal ha det på hjemmesida mi.. si fra i denne tråden om det er noen intresse :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 jeg kan sikkert hjelpe deg me det (håper jeg) jeg holder på me det hver dag på skolen men det spørs hva du trenger hjelp til? send på wikked_e@hotmail.com thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 skal bare ha på noen fete felger og slik tenkte jeg.. kanskje litt modding ellers, slik som putte på en vinge om det er mulig.. skal sende deg bilde snarest jeg, bare jeg finner frem kameraet.. kanskje etter skolen.. :D ¨ sender mail Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Jeg jobber omtrent med dette hver dag. =) Har nettop hatt eksamen i det også. Hvis du mailer meg noen bilder så kan jeg leke litt. rack@online.no Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg