Assman Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Hørte du med han om han kunne ta seg av Audi motoren min og massere ut noen flere hester ??? hehe......hva sa han om det som var gjort på din motor da ?? for å spørre seriøst Han sa vel bare (med en jallastemme): HAHAHAHAHAHAHA!! slettet av moderator...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo hva sa han om det som var gjort på din motor da ?? for å spørre seriøst Han sa i grove trekk det samme som de andre motorbyggerne som har sett på saken.. at det er ikke slik man bygger en 1.000hk motor, for lav komp, helt feil oppbyggning av toppen, allt for mye portet++ Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Quicksilver Jeg hadde besøk av MR JUN him self og sjefts teknikkern hans :D :D :D Ja de var på sin årlige tur i europa. De var også innom alle sine andre forhandlere her i norge blant annet powerzone. De var og justerte bilen hans vet jeg. Er ikke sikker på hvem andre de var innom..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 De var innom Prospeed også :) det var rart å ha besøk av de folkene som jeg sett mye på TV før :) Gleder meg til å dra ned til dem i januar å overvære sammensettingen av noe småtteri vi har bestillt der :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Quicksilver Han sa i grove trekk det samme som de andre motorbyggerne som har sett på saken.. at det er ikke slik man bygger en 1.000hk motor, for lav komp, helt feil oppbyggning av toppen, allt for mye portet++ og hva skal du gjøre med det ? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Jeg driver å bygger ny topp nå som er klar for 13.000 Rpm :) Kompen gjør jeg ikke noe med før det blir ny JUN motor. det tar jeg til neste vinter. Bremsing blir gjort hos Trond Stensbøl om et par tre Mnd. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 13 000 rpm jah.. :) da har jeg noe å se frem til. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Jeg kommer ikke til å ha turtalls sperra noe særlig over 9.000rpm da. men greit at motoren tåler å overruse når den treffer turtalls sperren :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Quicksilver Jeg driver å bygger ny topp nå som er klar for 13.000 Rpm :) Kompen gjør jeg ikke noe med før det blir ny JUN motor. det tar jeg til neste vinter. Bremsing blir gjort hos Trond Stensbøl om et par tre Mnd. Hva i alle dager slags ventilfjærer tåler slike turtall da???? Uansett skal så bli rått å se resultatet QS!!!Gøy at også folk i lille Norge bygger gromme Supra motorer,ikke bare i Japan og Usa.Tror du at du kommer til å bikke den magiske grensen på 1000 hk eller ??? Turboen er vel kanskje litt knapp ?? Resten virker iallfall som den tåler både tusen og to tusen hk..........:) :) :) :) Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Ja det hadde vært kult å komme seg over 1.000hk grensen :) det bør væer mulig hvis jeg tør å bruke NOS ut over får å få tidelig spoolup.. Turbon flower nok luft til 1.100hk :D :D Vi setter inn dobble Drag racing fjærer fra motorsykkel :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inside Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Å bruke NOS er feigt. Det kan jo bare brukes i et par sek, da er det tøffere med en bil som du har max hk hele tiden ikke bare i et par sek. Siter Life`s a BITCH and then you DIE..... Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by Inside Å bruke NOS er feigt. Det kan jo bare brukes i et par sek, da er det tøffere med en bil som du har max hk hele tiden ikke bare i et par sek. Hvis du lærer deg å lese så ser du han vil prøve å bruke nos til anti-lag.. ikke max effekt.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by Inside Å bruke NOS er feigt. Det kan jo bare brukes i et par sek, da er det tøffere med en bil som du har max hk hele tiden ikke bare i et par sek. Og dessuten er jo et par sekunder å overdrive. Lystgass brukes vanligvis 10-15sekunder, altså et drag-run feks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 hvis lystgass er feig er vel turbo/kompressor like feigt? hele poenget med lystgass er jo mere luft i sylindrene, akkurat samme som turbo og kompressor.. eller kansje det er feigt og trimme bilen i det hele tatt? :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by Inside Å bruke NOS er feigt. Det kan jo bare brukes i et par sek, da er det tøffere med en bil som du har max hk hele tiden ikke bare i et par sek. Har du noen gang prøvd eller sitti på med en bil med lystgass? Det er dritrått. Prøv så kansje du forandrer mening du også. Var selv veldig skeptisk til jeg fikk prøve det selv. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.