arildh Skrevet Desember 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Håhå.. nå tror jeg Mario er jævlig forbanna. Han skriver på sidene sine at han truer med å skrinlegger hele prosjektet da noen ikke klarte å levere girkassen i tide. Jævlig skuffende hvis han gjør det. Den bilen har jo knapt gått 402 meter på asfalt etter han begynte å skru på den. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Hehe...Tror nok at den bilen har gåt flere kilometer på rulla, enn den har gått på veien...Hehe... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Om han stopper hele prosjektet nå vet jeg ærlig talt ikke om jeg kan respektere mannen lenger. Buhu, jeg får ikke girkassa mi til jul. Og jeg må da vente til CRD åpner midt i januar. Bilen må jo inn til CRD etter første løp uansett for noe er jo garantert å gå i filler. Nei synes dette blir litt for dumt. Ja, kjipt at folk ikke kan klare å gjøre de tingene de sier at de skal gjøre, men faen heller da. Får være grenser. Men når det er sagt, hvor fuckings vanskelig kan det være å få en jævla girkasse levert ? Dårlig av de GeForce folka. dragcar :ssip: violin Bah. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by El-LoCo Om han stopper hele prosjektet nå vet jeg ærlig talt ikke om jeg kan respektere mannen lenger. Buhu, jeg får ikke girkassa mi til jul. Og jeg må da vente til CRD åpner midt i januar. Bilen må jo inn til CRD etter første løp uansett for noe er jo garantert å gå i filler. Nei synes dette blir litt for dumt. Ja, kjipt at folk ikke kan klare å gjøre de tingene de sier at de skal gjøre, men faen heller da. Får være grenser. Men når det er sagt, hvor fuckings vanskelig kan det være å få en jævla girkasse levert ? Dårlig av de GeForce folka. dragcar :ssip: violin Bah. Helt enig...!! Men han har nok meget sterke prinsipper. Derfor han har tjent så mye penger fordi di har alltid funket for han. Men det er lov å bruke litt fornuft da men.. kansje han bare skriver i reint sinne... hehe...!! Jeg tror nok alle de frivillige hjelperne blir sure om de har jobbet for gjeves... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 bare sånn apropos, Mario har bestemt seg for å ikke stoppe prosjektet. Phew! :cool: Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg