Gå til innhold

40k, hva kan jeg få?

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

Sitter her med ca 40ooo.. begynner å bli ganske desperat.. har sitti på leiting etter en 325(e30) i snart 6uker uten å lykkes.. har også sett litt på 5 serier OG sierraer, fordi jeg jeg sårt trenger en bil, NUH..

noen som har noe forslag? kom gjerne med linker fra autodb etc, trenger ikke være en bmw om den har trekk på rette hjula..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jensemann

autodb.no Men der har vel alle vært?! Så mange mange bra der nå hvertfall...

om du finner noen bra så legg ut en link da, for en BRA lurer jeg på hva som tilsier "bra" 250 000km er ikke en bra ting..

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Solid Audio

Men herregud da man!! Norge er ikke de eneste landet i verden som har E30 325i......

Hent en ifra Tyskland da vell!!

blitt litt mye cola idag?

selvfølgelig har jeg tenkt på import, men det tok meg igjen snaue 2 sek før jeg kom på at biler som taes inn i norge blir avgiftsbelagt så holder ikke 40k.

om jeg kjøper en bil i tyskland til ca 10 000 Nkr kommer avgifter på rett oppunder 35000 da er vi oppe i 45000 alt, pluss at jeg evnt. må ned til tyskland å hente bilen (minsteutgifter pålagt av lov = 2500) noe som sikkert blir oversteget mht drivstoff/mat/evnt båtreise. plutselig kommer vi opp mot 50/55000.. 10-15000 mer enn jeg har..

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cereal

denne her da? bmw325

denne bilen har jeg prøvd å kjøpe 2 ganger.. første gang jeg kom over den var jeg på vei til å ordne med flybiletter når han ringte å sa at han solgte den til en annen som bodde i nærheten å gjorde saken letter for han som trengte pengene..

så noen uker senere finner jeg samme bilen tilsalgs igjen, da han som kjøpte den plutselig kom inn på skole likevel å bilen måtte selges.. snakket med han på telefon, han lovet meg bilder.. tok mail adr å skulle sende bildene iløpet av helge (dette var en fredag) jeg sendte meldinger, ringte å spurte hva som skjedde å bildene ble lovet igjen å igjen, etter 12 dager mannet han seg opp til å si at han solgte bilen "i går"..

derav lagde jeg en tråd i off topic om møringer som ikke vil selge biler dem har til salgs..

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

derav lagde jeg en tråd i off topic om møringer som ikke vil selge biler dem har til salgs..

ser ikke helt galt i å ombestemme seg eller velge ut hvem en vil selge bilen til....veit ikke om du har rakket ned på ham nå men går ut ifra det...mange som bare annonserer for å se hvor interresert folket er vettu...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider