Gå til innhold

der var søppelgolfen kræsja

Ranger emnet


zckumling

Anbefalte innlegg

Jeg skulle flytte mitt nye prosjekt, en 1990 scirocco gt2, 4 mil for å få den under tak før vinteren og for å komme meg tilbake igjen lånte jeg golfen til en kompis så han kunne kjøre bak meg hele vegen.

 

Problemet oppsto da jeg måtte bremse for en bil fra venstre i ei rundkjøring og føreren av golfen min ikke var helt oppmerksom.. hørte en høy hylelyd på ca 1.5 sekund fra vinterdekkene til golfen og et høysmell i tillegg til at hodet mitt ble slådd bak i nakkestøtta.

 

kjørte frem noen meter å observerte i speilet at fronten på golfen min var knust ! 90 fangeren fullstendig ødelagt, frontlyktene knust, grillen var gådd til helvete, høyre frontskjerm er ødelagt...

 

R.I.P

bilde15.jpg

 

kjører golfen på huggern i morgen, men skrur av følgende:

 

*90-dører foran - for 4-dørs golf. trenger lakk og nye pakninger for de som ikke liker chromlister-

:gi bud , har ikke lister til døra.

 

*sota baklykter

:300kr

 

*gti-leppe til 90-fangeren

:200kr (finnes noen skrapemerker på den, har vært på bilen siden i vår)

 

*midtkonsoll

:200kr

 

 

drar på jobb i morgen på hurtigruten. og er ikke hjemme i tromsø igjen før om 12 dager, da kan jeg ta med delene hvis noen er interestert. kan levere dørene på strekningen kirkenes-bergen. skjekk ruteopplysningen på http://www.tfds.no Hurtigruten MS Trollfjord for å finne ut hvor den stopper.

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke andre deler du vil selge?

 

Originally posted by zckumling

Jeg skulle flytte mitt nye prosjekt, en 1990 scirocco gt2, 4 mil for å få den under tak før vinteren og for å komme meg tilbake igjen lånte jeg golfen til en kompis så han kunne kjøre bak meg hele vegen.

 

Problemet oppsto da jeg måtte bremse for en bil fra venstre i ei rundkjøring og føreren av golfen min ikke var helt oppmerksom.. hørte en høy hylelyd på ca 1.5 sekund fra vinterdekkene til golfen og et høysmell i tillegg til at hodet mitt ble slådd bak i nakkestøtta.

 

kjørte frem noen meter å observerte i speilet at fronten på golfen min var knust ! 90 fangeren fullstendig ødelagt, frontlyktene knust, grillen var gådd til helvete, høyre frontskjerm er ødelagt...

 

kjører golfen på huggern i morgen, men skrur av følgende:

 

*90-dører foran - for 4-dørs golf. trenger lakk -

:gi bud , har ikke lister til døra.

 

*sota baklykter

:300kr

 

*gti-leppe til 90-fangeren

:200kr (finnes noen skrapemerker på den, har vært på bilen siden i vår)

 

*midtkonsoll av den store typen (ikke gammel cl med askebeger foran girstanga)

:200kr

 

 

drar på jobb i morgen på hurtigruten. og er ikke hjemme i tromsø igjen før om 12 dager, da kan jeg ta med delene hvis noen er interestert. kan levere dørene på strekningen kirkenes-bergen. skjekk ruteopplysningen på http://www.tfds.no Hurtigruten MS Trollfjord for å finne ut hvor den stopper.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaBoZZ

90 Fangeren bak er vel hel? Hva skal du ha for den?

Er lyktene orinalt sotet og E merket eller hjemme sotet?

 

90-fangeren bak ble ødelagt for noen måneder siden.

 

Baklyktene skal være orginalsotete hellalykter. skal dra å skru av ting nå. skal skjekke.

 

---------------------------------------------------------------

 

Felgene står på sciroccoen

195/50/15

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår