Modmach1 Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Ser på en post at det savnes litt liv på V8 forumet. Etter spørsmål om å legge ut bilde av "ny" bilen så kommer det her et bilde. Har bytta ut Golfen i denne vinterbilen istedenfor :) 62 Chevrolet Impala Super Sport 2dht. Noen som vet om diverse deler til slike biler så rop ut. http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Får du kjørt bilen din noe i vinter a? Har fått et lite problem med bilen min nå og det er at dørene ikke vil igjen når det er for kaldt ute.. Veldig gøy når jeg har hatt en passasjer og så vil ikke døra igjen... Vanskelig å holde den igjen når bilen er 201 brei... :D Men ellers går den nesten som en klokke..! (en treig klokke..) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Kjører HVER dag !!! Gasseren er noe dårlig så hente en "ny" en på verkstedet nå i ste. Men pakning manglet jeg jo :mad: Jeg har samme problemet med passasjer døra,men har aldri hatt det problemet med førerdøra !!! Cruise Pala er morsomt det :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Hadde først bare problemer med passasjer-sia jeg oxo, men førersia kom til slutt den oxo.. Vet du om noen bra steder med deler til dissa bilene? Jupp, morro å cruise dissa flaka! Nå gleder jeg meg bare MASSE til å få satt sammen 350`n og kaste den i bilen!! :D :D :D :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Er en impala shop i sverige. De reklamerer i Wheels og Power. Bestillte en haug med deler til motoren i dag (plugger, filter ets.. slik service deler) på Pony Parts i dag. Har det allerede neste uke fra statene. Bestillte også dynamo.. vært dårlig helt siden jeg kjøpte den. Understells deler og motor deler er jo mer eller mindre lager vare i norge.. et eller annet firma har nok det du trenger til denne regionen. Chrome og annet stæsj er nok helt sikkert bestillingsvare. Amerikanske bildeler i Halden er ikke helt dum på dele handling til Pala. Problemer med mellomakselen ? Slår oppi min ved harde pådrag :rolleyes: Må ta ut baksetet og skjære ut å bygge om.. Det må man uansett viss bilen skal ned. Og det er akkurat det min skal: NED NED NED NED !!!!!!!! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg